Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har lurt litt på om jeg skal dra å måle hos noen som kan det. Men så fant jeg denne siden: www.underverker.no Der skal du fylle inn cm. mål under brystene og rundt. Er det slik de gjør det i en salong også? Noen som har brukte denne siden å funnet en bh som passer fint, som tidligere har brukt feil størrelse?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 De måler på den måten i salong også ja. Jeg har brukt siden, og fikk samme størrelse som jeg hadde vært i salong uken før og målt:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Ja den siden er det beste som har hendt meg. Jeg trodde jeg var en 80B og var altså en 70DD. O lykke! hihi Fikk målt meg hos en dyr damebutikk som har holdt på her i byen i 50 år, og de kom frem til samme resultat. Fikk min mor og min søster til å gjøre det samme, og det viste seg at de også hadde større byste enn de trodde. Det heter forresten at 70% av alle damer bruker feil størrelse, og latterlig nok tror de fleste de er B-cup.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Takk for svar! Da skal jeg prøve den størrelsen jeg kom frem til på siden der )
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Her kan du måle http://www.underverker.no/extra1.php
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Nei de måler ikke bare slik i salong de ser også på bryst omkretsen og hvordan de forskjellige str sitter på nettopp deg. Ut fra den kalkulatoren er jeg en 95C- Noe jeg brukte før jeg fikk ordentlig hjelp. I den tyter brystene mine ut alle veier og det ser ut som jeg har 6 bryster. Jeg fikk hjelp og jeg skal bruke 90E. Den passer meg perfekt og jeg har da to bryster og ingen ting tyter ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå