Gå til innhold

Hvordan finne riktig størrelse på bh`en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt litt på om jeg skal dra å måle hos noen som kan det. Men så fant jeg denne siden: www.underverker.no Der skal du fylle inn cm. mål under brystene og rundt.

Er det slik de gjør det i en salong også?

Noen som har brukte denne siden å funnet en bh som passer fint, som tidligere har brukt feil størrelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De måler på den måten i salong også ja. Jeg har brukt siden, og fikk samme størrelse som jeg hadde vært i salong uken før og målt:)

Skrevet

Ja den siden er det beste som har hendt meg. Jeg trodde jeg var en 80B og var altså en 70DD. O lykke! hihi Fikk målt meg hos en dyr damebutikk som har holdt på her i byen i 50 år, og de kom frem til samme resultat.

Fikk min mor og min søster til å gjøre det samme, og det viste seg at de også hadde større byste enn de trodde.

Det heter forresten at 70% av alle damer bruker feil størrelse, og latterlig nok tror de fleste de er B-cup. :)

Skrevet

Takk for svar!

Da skal jeg prøve den størrelsen jeg kom frem til på siden der :o)

Skrevet

Nei de måler ikke bare slik i salong de ser også på bryst omkretsen og hvordan de forskjellige str sitter på nettopp deg.

Ut fra den kalkulatoren er jeg en 95C- Noe jeg brukte før jeg fikk ordentlig hjelp. I den tyter brystene mine ut alle veier og det ser ut som jeg har 6 bryster.

Jeg fikk hjelp og jeg skal bruke 90E. Den passer meg perfekt og jeg har da to bryster og ingen ting tyter ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...