Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Var hos tannlegen i dag. Der fjernet jeg litt tannstein, syns det er fryktelig ubehagelig,føles jo som de sliper vekk halve tanna! Sliter ikke dette veldig på tennene,og tannhalsene/tannkjøttet? Også lurer jeg på er det vanlig å betale 950kr for vanlig årlig kontroll? Syns dette var dyrt for bare 10min.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Jeg er ikke tannlege, men det trenger man jo strengt tatt ikke være for å svare på spørsmålene dine. Nei, det er viktig å fjerne tannstein. Tannstein sliter på tennene, ikke å fjerne den. Hvis du synes det føles som om du har fått slipt vekk halve tanna så må du ha hatt motbydelige mengder med tannstein. Lenge siden du var hos tannlegen kanskje?? 950 kr var kanskje litt dyrt, jeg betalte 750 sist jeg var til rutinekontroll med røntgenbilder og fjerning av tannstein. varierer nok litt fra tannlege til tannlege, greit å sjekke på forhånd og velge en som er billigere.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Vel overdrev vel litt når jeg skrev halve tanna,men føler tennene er blitt skarpe i kantene. Hadde ikke mye tannstein,nei... Et år siden jeg var der sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå