Gå til innhold

Svart knekort kjole i bryllup??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så i tvil....har en knekort/lang svart kjole som jeg lurer på om jeg kan bruke i bryllup?? Har en kremhvit bolero som skal være over, og en kremhvit rosett som jeg skal ha i håret eller på kjolen.

Så, hva synst dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mot "reglene", men jeg har enda tilgode å være i et bryllup hvor ikke en eller flere stiller i sort kjole;)

Skrevet

Det er liksom det jeg også har sett. Og i et bryllup var det en hel haug med svarte kjoler. Og så tenkte jeg at siden jeg tar den krem-hvite boleroen over, så myker det litt opp, og blir liksom ikke så svart.

Dette har jo også å gjøre med sykdom, som gjør at jeg ikke har fått kjøpt meg en kjole i en annen fage.

Skrevet

andre meninger??

Skrevet

noen andre i kveld da, vil gjerne ha litt flere meninger.

Skrevet

Har gått i svart kjole i flere bryllup jeg. Ikke tenkt noe på om det er feil.. Det der er vel bare gamle "regler" :) Gå i den svarte kjolen din du!:)

Skrevet

Det synes jeg absolutt du kan gå med. Tenker å gå med det samme i et bryllup jeg skal i om noen uker. Egentlig skal du jo holde deg unna svart, rødt og hvitt, men tror ikke det praktiseres så veldig strengt nå lenger..

Skrevet

Supert! Hadde nok bestemt meg for at jeg skulle gjøre det, men greit at andre også mener at det er greit, for som tidligere sagt så har jeg sett at flere andre også har gått i svart kjole.

Skrevet

Jeg har også hatt svart kjole i bryllup :) tror ikke folk kan eller bryr seg om disse reglene lenger, eneste man burde følge er vel å ikke troppe opp i hvit kjole ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...