Gå til innhold

Min mann, han er.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsom, kjekk, utrolig snill, hensynsfull, tullete, kosete, rar til tider, spesiell, ansvarsfull, økonomisk, arbeidsom og lat i ett;), har en snasen rumpe, og fantastiske øyne<3

Din mann da?:)

På tide med litt skryt av våres mannfolk<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.... et jævla nek!

Skrevet

Huff da..da er jeg heldig jeg da:)

Skrevet

...en egoistisk dust

Skrevet

Før jeg begynte å lese innpå her, så trodde jeg at jeg var den eneste i verden med en mann som er vokst opp med mor som fungerte som en tjener, og som derfor har et jævla møkkakvinnesyn. Jeg gjør alt med barn og hus. Ser jo at det er en del forskjellig rundtomkring. Min mann driver ikke og flørter eller får lumske smser (er ganske konservativ på ekteskapsområdet..), så slik sett er jeg jo heldig. Det er som å velge mellom pest og kolera. Skulle vel helst ha vært alene:-( Men det er for sent nå..

Skrevet

Tydeligvis så vil ingen gi skryt til sine menn..

Jeg er i hvertfall glad for at jeg har masse skryt og glede å gi til min mann!:) <3. Da er jeg utrolig heldig<3

Skrevet

Snill, ærlig, trofast, nydelig ansikt, ølvom, lat, altfor glad i dataspilling, må alltid underholdes UANSETT! Kan ikke "kjede" seg. Liker ikke grønnsaker, liker ikke ditt og datt.. Altså veldig barnslig i matveien. Voksen ellers, flink i jobbe sin, kjefter aldri, kan det meste, gir meg for lite oppmerksomhet, men kysser meg hver dag..

:P

Skrevet

Helten min:):) Stiller opp for alle de 6 barna, selvom det i utg pkt var meg som ville ha mange barn...2 av dem er ikke hans biologiske engang- Vi kan snakke om alt! Jeg elsker livet mitt sammen med han...

Skrevet

verdens fineste på alle måter!!

Skrevet

Min mann er snill, kjekk, har en snasen kropp, han er handy og verdens beste pappa.

Skrevet

Har faktisk ikke så mye skryt å fortelle...

Vi har det vansklig nå, og jeg føler vi sklir fra hverandre...

Eller.. Han er en fin far da! :)

Skrevet

Deilig, snill, god, trofast, min, fin kropp, ordentlig mann, ikke arbeidssky, god kjæreste, god i senga, flink med gutten vår ikke minst :)

Skrevet

Utrolig snill, en fanastisk pappa, flink til å bake brød, utstyrt med en merkelig form for humor ;), intelligent, hensynsfull, sta og fornuftig!

<3

Skrevet

Han er morsom, om enn litt stor i kjeften, he he. Kjekk, omtenksom, snill, flink til å jobbe, stå på og får ting gjort. Aldri noe problem å få besøk, han styrer og ordner like mye som meg. Han er en fantastisk pappa som er veldig flink med sønnen vår. Og ett stort pluss til - når jeg gir tilbakemelding om at det er noe jeg ikke liker eller noe jeg ønsker han skulle blitt flinkere på, så gjør han det :D

Er selvfølgelig ikke helt perfekt og er ting som irriterer, men det er mest dagene før mensen, så det klarer jeg å leve med ;)

Skrevet

Utrolig snill, godhjertet, kjekk, omtenksom, en super pappa som gjør alt for ungene og meg også! Ambisiøs, handy, men ikke så flink med motorer. Saklig, ikke kverrulerende... kunne ha skrevet side opp og side ned...han er bare fantastisk!

Skrevet

til deg 21:04 ;

Så koselig å høre(lese) :) 6 barn ja, det må være en utrolig rik hverdag dere har :o)

Skrevet

21:15 ;

godt å høre flere har mannfolk med en spesiell humor ;) He he!

Jeg og mannen min har ganske så lik humor, som for andre kan oppleves som tørr:p Ha ha!

Skrevet

Er verdens beste<3 men bare for meg=P Og verdens pappa! Det er derfor jeg har valgt han som far til mine barn..

Skrevet

Min mann (samboer), han er veldig intelligent, morsom, somregel omtenksom, arbeidssom, flink pappa, litt slitsom til tider, omgjengelig, sosial, sporty, kjekk, pen og en jeg ikke ville vært foruten.

Skrevet

Han er høy, kjekk, pen, smart, velutdannet, arbeidsom, myk, kosete, ansvarlig, til å stole på, morsom, praktisk, ryddig, talentfull, sporty, utadvent, sosialt flink, verdens beste pappa og en familiemann.

Jepp, jeg har virkelig skutt gullfuglen. I tillegg har vi fantastisk sex og han er en omsorgsfull og kjærlig kjæreste. Føler meg heldig.

Har tre barn, vært sammen i 10 år og jeg er fortsatt kjempeforelsket!

Han har et negativt trekk som jeg kommer på her og nå og det er at han litt for mye perfeksjonist.

Skrevet

Min mann er veldig snill, flink pappa,kjekk og smart.

Men han er også STA og irriterende av og til..hehe

Skrevet

Forloveden min er Verdens deiligste, snill, kjekk, omtenksom, en god pappa, deilig i senga, har en god kropp, flink å lage mat, dyktig økonomisk, et arbeidsjern, trofast, ærlig, er følsom, pratsom, morsom, hjelpsom, trivelig og generelt bare god. Han får meg til å ville være et bedre menneske :-)

Han er rett og slett verdens beste :-)

Skrevet

- Snill (Han tok med barna ut en time mens jeg lå med infuensa)

- Trent (i høyre tommel)

- flink til å se meg (hver gang jeg går foran tv'n)

- omtenksom (han tilbyr meg en av 20 sjokoladebiter)

- Aktiv (på nett)

Utenom dette: Det finnes ingen mann jeg ler mer av og med, ingen mann jeg blir mer sint på, ingen mann jeg er like glad i (sønnen er ikke mann ennå). Det finnes ingen mann som kan trøste bedre når jeg gråter og ingen mann som kan forstå bedre uten å egentlig forstå i det hele tatt. Bestevenn, mannen min og skyllebøtta mi. Høyere enn himmelen:)

Skrevet

BAre verden hærligste...

Han ser meget bra ut han er snill, han er flink pappa til 2,han gleder seg over den 3 :) Han stiller opp, gir meg god klem å muss i panna vær dag med ord som får meg til smelte!

Han har vært min i mange år! <3

han får meg til å føle meg som en prinsesse! Tar vare på meg når jeg er syk, han ser ting som må gjøres<3

Han er morsom,han er god!

Føler meg som verdens heldigste her i verden med han om min side!

Han er det beste i livet sammens med oss <3 sønnen vår forguder han å datteren digger han!

Vi er heldige<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...