Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Hei, I morges testet jeg positivt med cb. Den med pluss tegn. Det var tydelige streker. I pakningsvedlegget står det at man ikke skal lese av testen etter 10 min. Jeg var jo så dum at jeg sjekket testen 1-3 timer etterpå. Og da var "gravidstreken" borte. Og teststreken vannrett ble igjen. Og nå ble jeg sånn i tvil om jeg virkelig er gravid? Dere ler sikkert av spørsmålet, men vi har prøvd veldig lenge. Så det føles så uvirkelig! Setter kjempe stor pris på svar jenter!! :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Vell du leste av testen først og fikk opp strekene, grattis du er gravid Strekene kan falme etter en tid så det er ikke rart at et positivt svar kan bli negativt etter et par timer. kjøp deg en ny test og sjekk i morgen du. er den positiv da ring legen å få tatt en blodprøve
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Tusen takk for svar Ja, den viste 2 tydelige streker en god stund. Og det står at man ikke skal lese etter 10 min. Men har heldigvis 1 test til
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 enten samle opp det du har av urin og hold på det i 4 timer før du slipper det ut eller ta en test i morgen og rop ut hva det ble
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Jeg må tisse hele tiden. så må nok bli i morgen tidlig. Jeg er nok gravid. Bare vanskelig å innse det etter 2 års prøving..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå