Gå til innhold

Og så var det permisjon:)


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Aaaah, jeg må bare innrømme at det er så utrolig deilig!!:) Hadde siste arbdag idag, jobbet veldig mye de siste 2-3 mnd nå og er veldig sliten, så nå håper jeg på noen fine dager hvor jeg kan få slappet av og samlet krefter til den store styrkeprøven. Hva gjør dere andre for å samle krefter?

Jeg tenker at jeg skal lese bøker, sitte ute i sola (forutsatt at det blir sol og fint vær så klart;) )og prøve å ta livet med ro. Blir levering og evt henting i bhg hver dag, men noen timer midt på dagen for meg selv tror jeg kan være godt:) Skulle nok gjerne gått tur eller vært litt mer aktiv, men bekkenet setter dessverre en stopper for det foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til lykke med permisjonen! Jeg skjønner at du synes det er deilig, og jeg er sikker på at du klarer å ta vare på de viktige alenetimene midt på dagen!

 

Selv har jeg vært sykmeldt så lenge nå at det liksom ikke gjør noen forskjell at jeg går ut i permisjon i neste uke. Og jeg synes jeg har blitt mindre og mindre flink til å slappe av og ta det med ro og mer og mer rastløs. Men bare 25 dager igjen nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)

 

Vet jeg kommer til å bli fryktelig rastløs om en stund, men prøver å innstille meg på å ikke bli det før knerta kommer;) Trenger å slappe av. Veldig godt at det ikke er så altfor lenge igjen. Noen-og-tjue dager, det klarer vi fint;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...