Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 som passer edge'en.. altså helst med 4 hjul.. hva kostet det?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Vi skulle gjøre detmslikmat vi fikk bruke bag på den ene og sportsdel på den andre. Men det var like billig å finne en brukt emmaljunga ånta understellet fra den:) tror det ble 4000 for nytt understell til smart.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 så mye altså..? hadde den samme planen, siden nr 1 fortsatt bruker sportsdelen til soving i barnhagen.. tenkte det var overkommelig med 2- kanskje 3000 men ikke 4 nei! betalte jo "bare" 3000 mer for full pakke... da blir det nok finn ja! tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Vi hadde tenkt å gjøre det, men slo det fra oss. Sjekka på Kattis babyshop i Strømstad, mener det var rundt 4000 SEK for nytt understell, så da blir det vel 3500 norske ca.
studentmamma til gullgutten Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har ett jeg kan selge til deg? Med dobble svinghjul forran. Jeg er veldig fornøyd med det, det at det er to svingbare hjul forran gjør at den er mer stabil på vinterføre, hjulene kan også låses. Kjøpte uten sportsdel når jeg kjøpte bagvogna. Har nå kjøpt sportsvogn med samme understell, så har ikke bruk for to stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå