Gå til innhold

Sykepenger fra NAV


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leverte sykemelding 30 april. Når kan jeg regne med å få utbetalt sykepenger fra NAV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs hvilken dato sykmld gjelder...

Skrevet

Det er en del ukers behandlingstid på sykepenger, så det er ikke sikkert at du har det før om et par uker. Du kan ringe nav og høre.

Skrevet

Er den levert inn 30. april, så har de jo fått ett par ukers behandlingstid.. i morgen er det 27. mai, så har du de ikke på konto da, så ring NAV og hør om de har fått rotet bort sykmld. det har skjedd før..

Skrevet

Ikke "et par uker" men "en del uker"...mer 5-6 enn 1-2, liksom :-)

 

Skrevet

Det spørs veldig hvor i landet du bor. Noen fylker har behandlingstid på 2 mnd, men de beste tar det fortløpende.

Og¨spørs det om NAV har opplysningene de trenger: Innteks - og skatteopplysningene, underskrevet krav og de andre de trenger.

 

Så det er egentlig bare NAV selv som kan gi deg et svar.

Skrevet

Okai. Da får jeg ta en tur til NAV etterpå. Får håpe de i hvertfall har fått alle papirene jeg har levert.

 

Takk for svar alle damer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...