Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg leverte sykemelding 30 april. Når kan jeg regne med å få utbetalt sykepenger fra NAV?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 tenkte feil,,, tenkte mai, men 30. mai har jo itte vært enda... hvis sykmld gjelder fra 30 april til 31 mai så skal du få pengene 25. eller 27. mai http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/Utbetalingsdatoer+%282011%29
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Det er en del ukers behandlingstid på sykepenger, så det er ikke sikkert at du har det før om et par uker. Du kan ringe nav og høre.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Er den levert inn 30. april, så har de jo fått ett par ukers behandlingstid.. i morgen er det 27. mai, så har du de ikke på konto da, så ring NAV og hør om de har fått rotet bort sykmld. det har skjedd før..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Ikke "et par uker" men "en del uker"...mer 5-6 enn 1-2, liksom :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Det spørs veldig hvor i landet du bor. Noen fylker har behandlingstid på 2 mnd, men de beste tar det fortløpende. Og¨spørs det om NAV har opplysningene de trenger: Innteks - og skatteopplysningene, underskrevet krav og de andre de trenger. Så det er egentlig bare NAV selv som kan gi deg et svar.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Okai. Da får jeg ta en tur til NAV etterpå. Får håpe de i hvertfall har fått alle papirene jeg har levert. Takk for svar alle damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå