Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Noen smarte damer som kan hjelpe meg litt her?? Har spurt om hjelp tidligere, men har mer oversikt nå og trenger hjelp med å se om jeg får rett til foreldrepenger. Kort og greit: 2011 Arbeidet hele januar og februar Arbeidet to uker i mai Arbeider hele juni, august, september og oktober (fått kontrakt Har termin 19.november. Da klarer jeg akkurat å få rett til foreldrepenger ikke sant?? Takk på forhånd damer
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Det er helt umulig å si helt sikkert. Du får vente på vedtaket:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Jeg kommer fram til at du har jobbet i 6,5 mnd og da fyller du kravet for foreldrepenger ja.. Da er det bare å krysse fingrene og håpe at barnet holder seg i magen helt fram til termin for du har jo minimalt å "gå på" om barnet er prematurt..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Takk for svar dere! Da må babyen bare for all del ikke komme tidligere enn fem uker før termin HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Med termin 19. november så går du ut i permisjon 29.oktober. fra 1.januar til 29.oktober er det 10 mnd -1 dag. I denne tiden har du jobbet 6 mnd og to uker. Da går det med en liten margin. Føder du før uke 35 så får du engangsstønad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå