Gå til innhold

dere med baby 0-6 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor sover de på dagen?

mini hater å sove i vogn, sover kun 30 min.

om natten sover hun i sengen sin og sover i flere timer, 3-7 timer om natta.

fikk henne til å sovne av seg selv i senga nå, blir artig å se om hun sover lengre enn 30 min nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla mi er 5 måneder, og er en mester på power-napping.. Holder på å bli sprø innimellom ;)

Her er det null "system" i sovingen. Eneste mønsteret er at hun alltid blir veldig trøtt en time etter vi har stått opp om morgenen. Prøver å få henne til å sove i vogna, men om det ikke går så legger jeg henne i senga mi. Hun sover ca 20-30 minutter av gangen. Men om det er litt kjølig i lufta kan hun sove 2-3 timer i vogna ute. Så prøver jo å la henne sove ute mest mulig. Om natta ligger hun i senga mi, da sover hun sammenhengende fra ca 01-07.

Skrevet

Min sover bare 30min om gangen på dagtid, av og til 45min. Han er 4.5 mndr og sover to ganger på dagen, som oftest i egen seng, men av og til i min. Ammer liggende i min seng og legger han over i egen seng rett etter han er mett. Går som oftest fint. Om natten sover han fra 19.30 til midnatt, men det blir ofte til at han sover i min seng. Jobber med saken. Han får melk når jeg legger meg ved midnatt og sover videre i egen seng etter det. Kl.07.00 skal han igjen ha melk, og så sover han i armkroken min til kl.09.00. Kosegutten! :)

Skrevet

min kar er 3 måneder, om dagen har han masse små power nappa! da sover han mellom 10 min og 1 time. som regel sover han i wippestolen sin. del elsker han å sove i, har ei dyna under han sånn at han ligger mest mulig rett.. :D

på natta sover han ifra 1900/2000 til kl 0400 opp å spise tilbake i si seng igjen. så står han vel opp kl 0700 igjen å skal ha mat, men da bruke han å få kose en time i senga ilage meg. så står vi som regel opp kl åtte hver dag.. + - ..

men har får aldri ligge i senga ilage meg på natta, elske aleina tia mi i senga på natta. litt aleina tid må man ha ;) også e d spesielt godt når kjæresten e hjemme å vi slepp å ha ungen i senga å får kose oss ilag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...