Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg kommer hjem fire og han halv fem. Så går han bare og legger seg?! Sier ingenting, bare legger seg. Vårt barn på 20 mnd må jeg ta meg av. Jeg var oppe i natt og en time før han i dag tidlig for å stelle barnet. Buhuuu! Jeg vil ha en MANN!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Sånn var det her også. Han sto opp kl 05.45, hadde kun seg selv å stelle, dro på jobb, kom hjem og spiste middag, og gikk og la seg på sofaen og sov en times tid. Jeg sto opp 06-06.30, måtte gjøre klar meg selv og 4 barn. Leverte barn på skole og i barnehage. Dro enten på jobb eller hjem for å gjøre husarbeid (jobbet 50%). Hentet barn, og hjalp med lekser og lagde mat for å så rydde opp etter middagen. Endte med at han flyttet fra meg fordi jeg ikke bidro nok......................................!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Vekk tufsen, og gjør han oppmerksom på at han er blitt pappa..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Sånn hadde jeg det med min eksmann. Vi hadde to barn som jeg tok meg av helt alene, all oppfølging både på skole og fritid. Men det skulle jo bare mangle for jeg jobbet jo ikke, jeg var jo bare heltidsstudent så da var det min jobb, i tillegg til husarbeidet, betaling av regninger, jeg ordnet med forsikringer, leieboeren, strømavlesning, snømåking, legebesøk til barna, bilen på verksted, bikkja til veterinæren. Ja i det hele tatt alt som skal ordnes i en familie med hus og hjem. Jeg orka til slutt ikke mer og forlot han, da fikk jeg høre at det var takken etter at han hadde sydd puter under armene på meg i alle år og jeg hadde sluppet å bidra med noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Skjerp deg. Du har selv valgt denne mannen, enten får du leve med ham eller så får du kaste ham ut.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 slik var min mann i fjor, viste seg at han hadde lavt med jern! Send mannen for sjekk hos fastlegen, før du kaster han på dør
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Joda, man bør vel sjekke ut fysiske eventualiteter, er det sånne ting som er årsaken, så er det vel en smule feil å kjefte han eller kaste han på dør..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Ja, for man skal jo ikke forlange at menn skal kunne ta seg sammen og bidra. Det er enten å finne seg i det eller å stikke?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #9 Skrevet 26. mai 2011 Samboeren min var sånn for noen år siden. Det viste seg at han hadde en form for depresjon. Jeg ble nærmest hysterisk av den totale mangelen på kommunikasjon, og at han lå på sofaen det meste av tiden, men det viste seg å ha sine grunner. Det gikk heldigvis over! Men du bør absolutt stille ham noen spørsmål om oppførselen hans...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #10 Skrevet 26. mai 2011 Latskap er jo også et alternativ, før vi diagnostiserer depresjoner, jernmangel, rabies, hepatitt eller AIDS!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #13 Skrevet 26. mai 2011 Og dette skjer selv om du har tatt det opp med ham? For jeg antar at du har snakka med ham om det, hvis du ikke har det så antar vel han at det er greit at han gjør det han gjør og fortsetter med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå