Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Kan man få regning hos dyrlegen??? Vet at det ikke er det ultimate, men jeg er totalt blakk, men må til dyrlege med pusemannen idag. Får lønning i morgen.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 ved unntak, snakk med dem, værste fall må du betale giro gebyr
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Ja det får heller være. Har allerede måttet utsette dyrlege besøk to dager, nå kunne jeg ikke vente lenger. Takk for svar. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Jeg fikk regning. Bare gi beskjed når dere leverer sånn at de vet om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå