Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #27 Skrevet 26. mai 2011 Kjekt du likte det, jeg vil gjerne bruke det selv hvis jeg får en gutt! :-) Det blir jo langt, men fint, og det er jo en vanesak! ;-) Erlend er jo et forholdsvis lett navn også, så tror det skal gå veldig bra! :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #28 Skrevet 27. mai 2011 Tuuuuuuuuuuuuusen takk for mange fine forslag!! Morten Andreas rullet jo fint på tungen og det er fine navn begge to Henrik er et navn jeg elsker, men sammen med Andreas så "spiser" kanskje navnene hverandre opp? Vet ikke helt hvorfor jeg føler det sånn..... Nå ligger Erlend Andreas og Morten Andreas på topp på lista mi HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #29 Skrevet 27. mai 2011 Fine begge de navnene, men jeg synes Morten Andreas er enklest å si. Hvis et navn blir for tungt eller langt, er det fort gjort at man kutter ut å bruke det ene navnet. Lykke til med navnevalget
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #30 Skrevet 27. mai 2011 Bo Andreas Jo Andreas synes ærlig talt ikke det tar seg ut med et lengre fornavn. det er fordi Andreas er et langt navn som jeg synes står best alene dersom det skal brukes i det daglige. selv om navnet klinger godt med flere andre lengre navn så synes jeg det blir tungvint (i mine ører hvertfall!!) å uttale begge hele tiden. Andreas er et nydelig navn, har dere vurdert å bare bruke det?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #31 Skrevet 27. mai 2011 Mons Andreas Mikkel Andreas Ivar Andreas Iver Andreas Tov Andreas Ståle Andreas Jon Andreas
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #32 Skrevet 27. mai 2011 Johan Andreas Lars Andreas Ellers syns jeg Andreas er et nydelig, stødig navn som gått kan stå alene. Lykke til med et vanskelig valg:))
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #33 Skrevet 27. mai 2011 Martin Andreas Henrik Andreas William Andreas Wilhelm Andreas Fredrik Andreas Adam Andreas Harald Andreas Fritz Andreas Sigve Andreas Teodor Andreas Syver Andreas Frikk Andreas Gustav Andreas John Andreas Henry Andreas Ludvig Andreas Jan Andreas Jakob Andreas Johannes Andreas Haakon Andreas Håvard Andreas Thor Andreas Even Andreas Filip Andreas Henning Andreas Herman Andreas Thomas Andreas Emil Andreas Joel Andreas Mons Andreas Nils Andreas Oskar Andreas Oliver Andreas Philip Andreas Mikkel Andreas Peter Andreas Pål Andreas Patric Andreas Paul Andreas Preben Andreas Peder Andreas Rasmus Andreas Rikard Andreas Petter Andreas Lars Andreas Kim Andreas Ole Andreas Sune Andreas Lasse Andreas Magnus Andreas Nicolai Andrea Niklas Andreas Ove Andreas Morten Andreas Marius Andreas Jørgen Andreas Julian Andreas Jo Andreas Bo Andreas Trym Andreas Vetle Andreas Victor Andreas Vegard Andreas Wille Andreas Willem Andreas Vidar Andreas Øystein Andreas Øyvind Andreas Liam Andreas Kai Andreas Simen Andreas Sverre Andreas Sander Andreas Steffen Andreas Sven Andreas Sigurd Andreas Johan Andreas Karsten Andreas Sondre Andreas Sindre Andreas Siver Andreas Jonas Andreas Linus Andreas Truls Andreas Karl Andreas Samuel Andreas Trygve Andreas Einar Andreas Hans Andreas Jens Andreas Mikael Andreas Kasper Andreas Jesper Andreas Kristoffer Andreas Simon Andreas Eirik Andreas Erik Andreas Isak Andreas Ivar Andreas Iver Andreas Erling Andreas Erlend Andreas Elling Andreas Eivind Andreas Tim Andreas Yngve Andreas Ulrik Andreas Dennis Andreas Kevin Andreas Nikolas Andreas Trond Andreas Willy Andreas Axel Andreas Bendik Andreas Adrian Andreas Jonas Andreas Markus Andreas Mats Andreas Joakim Andreas Audun Andreas Kristian Andreas Arild Andreas Daniel Andreas Alfred Andreas Eskil Andreas Espen Andreas David Andreas Albert Andreas Elias Andreas Arthur Andreas Edvard Andreas Edwin Andreas
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #36 Skrevet 27. mai 2011 Hjelpe meg, anonym 12:18! Har du ramset opp alle navn du kommer på?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #37 Skrevet 27. mai 2011 Mitt favoritt-korte guttenavn om dagen; Bjørn Bjørn Andreas :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå