Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Ringte først til bedriften og fikk snakke med direktøren. Flaks Spurte om stillingene og nevnte litt om min bakgrunn og hva jeg har jobbet med. Han sa han ble nysgjerrig og ville ha min søknad selv inn på sin mail. Ettersom jeg har erfaring på et område som de ennå ikke har kompetanse på i bedriften var dette for han nokså interessant sa han. Det veide opp på andre områder og han sa det var best å søke "åpent" slik at de kunne se hvor jeg passet best ettersom de har 2 stillinger ledig. Nervøs mailet jeg min cv med noen ord i en mail. Har en veldig god følelse. Men hva nå? Ringe dem eller vente noen dager?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Jeg ville ventet noen dager. Ikke sikkert han har hatt tid til å lese og vurdere søknaden din ennå, har han det og ønsker å prate med deg om det sender han deg nok, eller ringer deg, kjapt. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Masse lykke til:) Vent noen dager med hold løpende kontakt og vis at du er interessert:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Vente til mandag da kanskje? Hilsen nervøs HI;)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Jeg ville ventet til mandag. Når du sier du sendte "åpen søknad", var det en åpen søknad i den forstand at du kunne ansettes i èn av to stillinger utlyst, eller åpen som at de ansetter hvis/når de får behov? Hvis det første gjelder er det jo ikke sikkert du hører noe før søknadsfristen på de to aktuelle stillingene er gått ut.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Gratulerer, så spennende! Ja, vent til mandag før du tar kontakt igjen (kan være han har mye å gjøre) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå