Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har vært singel i over 3år, har gått bra til nå. Men har litt lyst til å dele livet mitt med en Er det noen her som har vært singel lengre enn meg og klart å innstille seg på å ikke ha så lyst på en mann?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Har vært singel nesten like lang tid som du, og innsett nå at ingen menn vil ha meg. Jeg selv har lyst på en mann, men ingen har lyst til å ha noe seriøst med meg å gjøre. Så selv om det er utrolig kjipt, må jeg finne meg i det og avskrive tanken på å etablere forhold med noen.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Er gift og har vært i det forholdet i 7år nå, men før den tid var jeg alenemamma i flere år. Ikke gi opp håpet, og ikke hopp inn i noe forhastet bare fordi dere ikke vil være alene lengre. Jeg hadde et par elskere de årene jeg var alene, noen behov er det greit å få dekt, men lot det være med det til jeg fant en som dugde til mer enn sengehygge.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Skulle så gjerne ønske meg at jeg ikke hadde lyst på en mann. Uansett så er de jeg synes er noe for meg opptatt eller ikke titter min vei. Kan man virkelig finne drømmemannen? Hvordan få han om han er gift? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå