Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Nå er det sikkert 2 mnd siden, han kom opp på døra mi ( bor i 4 manns bolig) og kjæftet, banna og smelte, fordi min barn trampet i gulvet og det hørstes vist ut som en JÆVLA barnehage, mens mine barn hørte på!! Jeg gikk ut og sa at om han hadde noe og si kunne han snakke med raspekt!! 17 mai dukker han opp kl.0700 på døra mi dritings ( han har et drikkeproblem) og ville be om unnskyldnig, han hadde vel drukket på seg noe samvittighet da!! det var samboeren som snakket med han og tok han i hånda og sa det var greit.. Helst for og få han fort bort fra døra vår.. I går stod jeg ute på terassen og skulle ta meg en røyk, da hører jeg noboen igjen, stå og slegge masse dritt, til en kompis av seg, om at ungene mine hadde adhd, og at han skulle gått opp med slegge!! Jeg ble fly forbanna og gikk ned og ringte på hos han, Da han lukket opp var han dritings, og så vidt kunne stå på beina, og selfølgelig blånektet han på alt. Nyttet ikke snakke med han. I natt ca kl 0500, våker jeg av musikk og han som jamrer og synger.... Hva i helvete gjør jeg.... Han og den underkuede kona hans eier leiligheten, mens vi leier!! Og så det er sagt har de en huns som står ute 24 timer i døgnet og bjeffer. Ofte han går fra dør til dør og hører om de han noe alkohol til over, og detter er et fint og rolig byggefelt!! Hva skal vi gjøre uten at dette ender opp i "krig"??
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Flytte og slutte å røyke ute på verandaen slik at din røyk kommer inn til andre.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Det er ikke aktuelt for og og flytter!! Og det er er nesten ikke noen ledige leiligheter her, og huset vi bugger er ferdig neste sommer. Så vi ønsker helst ikke og måtte flytte herfra som ungene triver og har alle vennene sine! Hi
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Da må du bare innse at det ikke finnes noe annet du kan gjøre og samtidig unngå "krigen" som du sikter til.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 14:25 Du er jo veldig saklig. Ville ha råd jeg ikke dritt i fra ei sur kjærring som deg!! Og litt info så røyker de under oss også. Skulle tro røyken hadde plaget deg!! Hi
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Vettu har hatt det nesten på sammen måte selv. Og da gikk vi flere naboer sammen, ba personen, det handlet om at det måtte bli en forbedring. Tror det var såpass flaut at hun tok seg sammen! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #9 Skrevet 26. mai 2011 Det blir for dumt HI, når du beskylder andre for å være sure når du svarer folk her med den språkbruken. Høres ikke akkurat som en solstråle du heller. Sikker på at det er to sider av denne historien!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #10 Skrevet 26. mai 2011 Du høres jo ikke akkurat sympatisk ut selv HI...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #11 Skrevet 26. mai 2011 Jaja trenger ikke rådene deres!! Har jo sett hvordan dere svarer personer her inne, og det er forferdelig hvor kyniske dere kan bli, når det er en dataskjerm imellom!! Hva jeg er og ikke er har ingenting med saken og gjøre, for jeg vet godt selv hvem jeg er Må vel ikke være hyggelig og snill, i et innlegg på bim?? Men uanett takk for de 2 rådene jeg fikk Hi
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #12 Skrevet 26. mai 2011 Er du syk på sinnet? I det ene øyeblikket kritiserer du enkeltes kynisme og sure svar, for så å forbeholde deg selv retten til å "ikke måtte være hyggelig og snill på bim", som du sier. Faen ikke god du!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #13 Skrevet 26. mai 2011 White trash som leier leilighet og røyker på terassen hvor de tørker klærne til unga, vøtt!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #15 Skrevet 26. mai 2011 En ting er å fremstå dum, en ganske annen er å åpne kjeften ( i dette tilfellet tastaturet) og fjerne all tvil!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #16 Skrevet 26. mai 2011 Ingen som tørker klærne ute her,, bruker tørketrommel hvis du leser så får du med deg at vi bygger hus! Så da leier vi i mens, skulle tro man var sosial klient fordi man leier jizzez Hi
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #17 Skrevet 26. mai 2011 Skjønner dere godt!! Det er sikkert lett for meg å si, men dere får holde ut med tanke på at dere har et hus i vente, selv om det er et helt år til... Det er uansett noe å se frem til Har selv hatt irriterende naboer i samme hus, så jeg vet hvordan det kan være, men nå har vi eget hus og det er helt herlig!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #18 Skrevet 26. mai 2011 Du høres ut som et herlig menneske, HI................eh...NOT!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #19 Skrevet 26. mai 2011 Du trenger ikke råd, sier du. Kan du da vennligst gjenta slutten på hovedinnlegget ditt en gang til? Du? Helt alvorlig! Du må kunne tåle å få respons på det du selv opplyser, ellers kan du pelle de såre tærene dine ut herfra.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #20 Skrevet 26. mai 2011 tusen takk for endelig et hyggelig innlegg Hi
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #21 Skrevet 26. mai 2011 hva jeg peller hvor,kan jo du strengt tatt la være og bry deg med . Men når man får en liten linje med bare dritt, så er ikke det råd!! Noen blir tydelig hissige av at jeg tar opp en nabo med alkohol problemer osv,, egentlig rart ikke andre kan se at det kan være problematisk!! Hi
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #22 Skrevet 26. mai 2011 Er redd det ikke er så mye dere får gjort i og med at han eier mens dere "bare" leier. Hvis du har en god tone med de andre naboene kan dere evt slå dere sammen og ta en ordentlig prat med han, evt politianmelde han for husbråk/ trusler hvis det skulle gjenta seg? Får håpe dere får orden på naboen deres da!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #24 Skrevet 26. mai 2011 Hi: Syns du skal drite i de sure svarene du har fått, de prøver bare å rakke ned på deg, er ikke alle som har det så godt med seg selv. Dessuten så var det heller ikke du som begynte med sure svar. Dere får bare prøve å holde dere unna denne sprøe mannen, kanskje snakke med han når han er edru?Er vel egentlig ikke så mye dere kan gjøre siden det er han som eier huset, annet enn å bite tennene sammen.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #25 Skrevet 26. mai 2011 Det er utrolig hva enkelte klarer å vrenge ut av seg fordi de kan være anonyme. Lurer på om de er sånn ute i den virkelig verden også jeg... Ikke bare mot deg HI, men om noen f.eks. er blakke, så får de masse dritt, noen er sykemeldte, ja da er de noen late jævler som bør komme seg på jobb. Arbeidsledig? Ja da er det bare å flytte til andre siden av landet, det spiller da ingen rolle om man har hus, en mann i jobb der huset er, og eventuelt unger i barnehage eller skole... Ikke rart det er krig i verden når gravide og småbarnsmødre oppfører seg som noen jævla f****kjerringer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå