Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 det lukter liksom ikke godt i hvertfall....ikke løk elelr noe men mer som en slags "afføringslukt" på en måte..ikke sååå sterkt men svakere liksom... noen som kjenner det igjen eller vet hva en kan ha spist ? har vært slik den siste uka. personen har vært i nærheten og hjemme uten jobb (er arbeidsledig) hele veien rundt meg, så kan ikke komme på hva som er spesilet hun har spist eller noe...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Kan det være puss-propper i mandlene? Det skyldes halsinfeksjon/betennelse og ved gjentatte betennelser kan det bli kronisk. Danner seg gulhvite klumper i krypter i mandlene, bakterier og matrester- og det lukter DRITT! Jeg har vært plaget i årevis selv, i oppveksten inntil jeg fikk mandlene fjernet som 20-åring (etter å ha blitt avfeid for problemet av lege da jeg prøvde i skoletiden). En befrielse å være kvitt dette! Ellers kan det være periodontitt- tannkjøttbetennelse,. Det kan tannlegen avgjøre. Dette bør tas alvorlig da tenenr etter hvert kan løsne. Ellers.. mange reagerer jo på melkemat, og får dårlig ånde av det- kommer fra magen...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 ok takk for svar folkens. gode svar hmm tenkte ikke på det dere sa jeg. takk hi
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Har en kamerat som har slik stank av kjeften, og han har masse tannproblemer, råte og karies. En gang jeg båret i ei tann hos tannlegen, kom det plutselig slik drittlukt og drittsmak i munnen, spurte tannlegen etterpå hva det var, og han sa det var betennelse i hullet, kan jo være en type tannproblem han lider av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå