Gå til innhold

hva skyldes denne type dårlig ånde ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det lukter liksom ikke godt i hvertfall....ikke løk elelr noe men mer som en slags "afføringslukt" på en måte..ikke sååå sterkt men svakere liksom...

noen som kjenner det igjen eller vet hva en kan ha spist ?

har vært slik den siste uka. personen har vært i nærheten og hjemme uten jobb (er arbeidsledig) hele veien rundt meg, så kan ikke komme på hva som er spesilet hun har spist eller noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

betennelse i hals-munn?

Skrevet

Kan det være puss-propper i mandlene? Det skyldes halsinfeksjon/betennelse og ved gjentatte betennelser kan det bli kronisk. Danner seg gulhvite klumper i krypter i mandlene, bakterier og matrester- og det lukter DRITT! Jeg har vært plaget i årevis selv, i oppveksten inntil jeg fikk mandlene fjernet som 20-åring (etter å ha blitt avfeid for problemet av lege da jeg prøvde i skoletiden). En befrielse å være kvitt dette!

Ellers kan det være periodontitt- tannkjøttbetennelse,. Det kan tannlegen avgjøre. Dette bør tas alvorlig da tenenr etter hvert kan løsne.

Ellers.. mange reagerer jo på melkemat, og får dårlig ånde av det- kommer fra magen...

Skrevet

ok takk for svar folkens. gode svar :)

hmm tenkte ikke på det dere sa jeg. takk :)

hi

Skrevet

Har en kamerat som har slik stank av kjeften, og han har masse tannproblemer, råte og karies. En gang jeg båret i ei tann hos tannlegen, kom det plutselig slik drittlukt og drittsmak i munnen, spurte tannlegen etterpå hva det var, og han sa det var betennelse i hullet, kan jo være en type tannproblem han lider av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...