Gå til innhold

er det bare meg eller "sutrer" mannen min ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har 3 barn.

jeg står opp 07:00 - 07:30 hver morgen med 1 og 3 klassingen til skolen. han står opp med den minste på 21 mnd rundt 08:30 - 09:30 hver morgen.

etter jeg har levert barna på skolen så legger jeg meg 2 timer. da det hjelper godt på fibromyalgia, leddgikta, epilepsien og kronisk utbrent....

mannen min er frisk (arbeidsledig) og "klager" på at han er så trett når han må opp med den lille på "den tiden av døgnet".... men hva med meg da som står opp med de andre og steller og ordner med klær og matpakke osv osv....i tillegge har jeg masse diagnoser !

er jeg bare sær.. ?

jeg mener han kan legge seg til normal tid enn kl 02 på natten om han trenger mer søvn. han har jo ikke jobb nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres uten som en diger fjolls uten empati.

Skrevet

okey da vet jeg det ;)

hi

Skrevet

Han sutrer.

Om han ikke gidder å legge seg tidligere så får han bare være trøtt.

Skrevet

Jeg står opp med guttungen klokka 0600 vær morgen og om jeg legger meg 0200 så sier det seg selv at jeg er grisetrøtt. Må legge meg 22.00 senest 22.30 vær kveld.

Skrevet

Sutrer ja...!

Er det det at han har så mye å gjøre i huset at han ikke kommer seg i seng før 02 eller?

Skrevet

Om mannen min ikke legger seg før kl. 02.00. når han vet han må opp tidlig neste dag, for så å sutre over at han er trøtt! Nei, så ikke kom til meg og klag! Han er voksen nok til å si til seg selv at nå er det på tide og legge seg.

Skrevet

reis vekk mandag til onsdag etterm og sett igjen barna, kansje han finn ut og respekterer deg bedre etterpå. da han merker att det er slitsomt

Skrevet

Det er HAN som sutrer.... høres litt ut som min mann, dog ikke arbeidsledig, men legger seg alt for sent, og er alt for trøtt om morgenen.

Skrevet

Jeg håper inderlig at du vet svaret på dette selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...