Gå til innhold

okej vågar inte ringa exen ang gravid, sänder mail

Anbefalte innlegg

Skrevet

är det helt idiotiskt? Vill inte såra han på något sätt och har skrivit ett långt fint mail där jag beskriver att jag önskar att vi ska kunna fortsätta med det goda sammarbetet som vi har om våran dotter i dag osv.. är jag världens fegaste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tack det värmde!

Skrevet

Er du gravid med x'en som du har en datter med fra før, eller en ny?

Du bør nok snakke med han direkte uansett. Det går nok bra skal du se

Skrevet

Tror nok ikke at du sårer ham mindre med å sende en mail om dette. Si det til ham på en ordentlig og fair måte heller.

Skrevet

har en dotter med min ex och väntar en ny med en annan man som jag har varit tillsammans med i 1 år.

Det som är att min ex är världens snällaste och så väldigt förstående på allt som är men det har gått 3 år sen vi gick ifrån varandra och han har inte gått vidare, inte ens en date har han varit på. Jag vill inte på något sätt såra honom och inte heller sätta han i en obehaglig situation, så därför tänkte jag att om jag sänder en mail så får han lite tid på sig att tänka på situationen innan vi måste prata om det. Vi har en väldigt god realtion och mötts i alla fall en gång i veckan.

Skrevet

Jeg tror nok jeg ville sagt det til han ansikt til ansikt. Skjønner godt at du ikke vil såre han, men å skrive det til han på mail kan være mer sårende.

Ta det som en kvinne og si det til han. Vet det kan gjøre vondt å se at andre synes det er tungt/lider. Men du sier han er en bra mann så da går nok bra :)

Lykke til!

Skrevet

Han kommer nok til å sette pris på at du forteller det til han. Men fortell han det når han ikke har samvær, da får han litt tid til å samle seg.

Skrevet

Dersom du ikke ville ha et ærlig svar, skulle du presisert det i hovedinnlegget ditt.

Skrevet

Feig, feigere, feigest! Si det som det er, HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...