Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Før jeg møtte mannen min for ca 5 år siden hadde jeg noen dater med menn jeg hadde møtt på sjekke sider på nettet. (Også sånn jeg møtte mannen min så jeg angrer overhodet ikke på det) Men her om dagen fikk jeg en telefon fra ukjent nr. Stussa litt, men er så nysgjerrig at jeg måtte jo ta den. Da er det en mann som presenterer seg som xxx og lurer på om han prate med yyy(mitt navn) Jeg svarer ja og da spør han om ikke jeg kjenner han... jeg kjennte ikke igjen navnet og sier at han nok har ringt feil. Men da følger han opp med å si nei det hadde han nok ikke. Han sier da at han har en lapp med navnet mitt, telefon nr og alderen min på (som stemmer med alderen min for 5 år siden).... Kan ikke huske navnet hans, datet vel fem personer og møtte bare tre stykker fler enn en gang... Gav ikke telefon nr ut til andre heller... hvorfor ta vare på telefon nr til en misslykket date i 5 år??? er man ikke litt syk da???
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 ja det hørtes rart ut. hmm ja hvofor skulle han det liksom ? kanskje han har et håp da ? virket han ekkel i tlf eller "vanlig normal" liksom?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Han var vel vanlig.... men hvor vanlig er det å spare på et telefon nr i 5 år??? Fikk litt hetta etter telefonen... og er veldig glad for at det er jobb adr og ikke min private som er knyttet opp mot nr mitt. Fikk sagt til han at jeg nå har mann og barn og ikke er interesert i noe dating... men jeg klarer liksom ikke helt slå meg til ro. Er jo så mye rart man leser om....
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Han har vel notert navnet ditt på en lapp for 5år siden, for så å legge det i en jakke han da brukte. Jakken hang i et skap i 5år og i helgen gikk han ut. Så så han lappen dagen derpå - og så full som han var- han tror han møtte deg nå nylig. Du kan jo bare si at du ikke er interresert.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Hi her. He he ... Jo kunne jo ha trodd at fylla hadde skylda Og forklaringen din var god. Eneste er at jeg at aldri har gitt fra meg telefon nr på byen, samt at han som ringte refererte til at vi hadde prate på nettet . Sa jo at jeg ikke var interesert, har overhodet ikke noe problem med å avvise de... men kombinasjonen av anonymt nr og 5 år... det skremmte meg litt...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Hva om det er mannen din som har fått en bekjent til å ringe deg for å teste hva du gjør hvis en annen viser interesse?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Hi igjen Joda det kan jo selvfølgelig hende det... skal jo aldri si aldri. Men etter å ha vært sengeliggende de siste mnd pga ekstrem svangerskapskvalme så tror jeg ikke han misstenker det Ikke tror jeg han ville ha vært noe bekymret for det ellers heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå