Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med en romantisk middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal overaske samboeren min i morken kveld.

Hva skal jeg lage? Desserten er klar, men trenger hjelp til middag.

Jeg trenger også et tips til å lure han til å ikke komme hjem før alt er klart.. Jeg tenkte å spise etter mini er lagt. Samboeren min trener, men kommer hjem akkurat rundt legge tide.. Så hva kan jeg si for å holde han vekk litt lenger? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at jeg skal klare å holde gubben unna lenger må jeg som regel si at jeg har en overraskelse på lur, blir kanskje ikke samme sjarmen over det men han gleder seg jo uansett.

Hvis ikke kan du jo spørre om han kan handle noe for deg etter trening, vaske bilen på vei hjem, finn på noe han kan levere hos venner eller familie på veien, dra ut i dag å lån en bok av ei venninne, han trenger jo ikke å vite at du ikke har hatt den liggende lenge :P He he..... Nei jeg er dårlig på sånne ideer, derfor liker jeg best å si det som det er hehe....

Evn få en en kompis til å be om hjelp til noe mannen din er god på...

Jeg pleier lage noe jeg veit mannen er innmari glad hvis jeg skal lage overraskelses middag. Da blir det gjerne biff, eller annet kjøtt med gratinerte poteter og smørstekte grønnsaker med peppersaus.

Forrett kan feks være kamskjell med stekt bacon og ruccola med balsamico.

men igjen, her avhenger det jo av dere/han liker...:-)

Lykke til da, høres koselig ut!

Skrevet

Mange gode tips...

Ja, han har en kamerat som er på flyttefot for tida, så kanskje jeg skal be han stikke innom der en liten tur da! ;)

Fler middagstips blir jeg glad for, siden JEG ikke er så altfor glad i biff. Det går fint altså, men vil gjerne ha fler alternativ.

Er så dårlig på middag. Vi har bare sann enkel mat, men har lyst å lage noe litt mer fint i morgen! :)

HI

Skrevet

Bare pass på så ikke han blir borte for lenge da, he he ;-)

Hva liker du da? Kjøtt,fisk,fugl?

Skrevet

Han spiser forresten alt utenom laks ;)

HI

Skrevet

Ja men nå var det vel det at DU ikke likte biff jeg hintet til! Haha :P

Ovnsbakt stangekylling, kan godt være filet og ikke hel fugl. Gnis god inn med salt,pepper og urter og brunes på to sider før den bakes ferdig i ovn, med smørdampet asparges, båtpoteter og en saus.

Andebrystfilet med søtpotetmos,stekte rotgrønnsaker og appelsinsaus.

Skrevet

Ja, altså jeg spiser det meste jeg.. Er bare ikke veldig begeistra for biff! ;)

Kylling hørtes veldig bra ut.. Men stangekylling? Er det bare vanklige fileer? :P

Skrevet

Den er veldig veldig god, og verdt pengene sine for en romantisk middag, er vår mening her i heimen da...

Fylt kyllingfilet er også godt, med ost og pesto feks og bacon rundt..

Skrevet

Noe tips til hva mer jeg kan pønske ut?

Grunnen til at jeg gjør dette er at vi har hatt det vansklig, og det er mye takket være meg, så jeg vil på en måte gjøre noe hyggelig for han for å vise at jeg setter pris på han!

:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...