Gå til innhold

HATER NAV!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så til de grader!

det har gjennom året vært flere episoder, men jeg var ikke forberedt på å få så lite feriepegner!

å ikke får jeg så mye fra arbeidsgiver heller, da jeg kun jobbet 4mnd. i fjor!

hvorfor er det egentlig slik at vi bare skal få feriepenger av de første 12 permisjonsukene? høl i hue spør du meg!!!

måtte bare få det ut en plass:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nok en gang sutreinnlegg om nav når det er DU som burde satt deg inn i regelverket...

Skrevet

Dette står det om på permisjonspapirene som du leser gjennom når du fyller de ut.

.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Greit nok at du hater NAV, men de som jobber der, jobber ræva av seg, og forholder seg til regelverket.

At du ikke får så mange penger som du håpet, skyldes nok ene og alene at du ikke har lest papirene dine og satt deg inn i regelverket.

Sorry, damen, men that's life.

Skrevet

Du hater NAV? Hva med å legge motviljen der den hører hjemme, nemlig hos de som bestemmer disse tingene som provosere deg så veldig?

Hvorfor setter du deg ikke inn i reglene? Og hvorforer du ikke litt mer takknemlig for at du faktisk bor i et land som gir foreldre muligheten til å være hjemme med barna sine?

Skrevet

Det er faktisk ikke NAV som har bestemt dette, vet du! Er ikke riktig å "HATE NAV" på grunn av regler som er bestemt av politikerne. Men hvorfor sjekket du ikke dette på forhånd? Det står i papirene hvor mye feriepenger man får.

Mulig du har andre episoder med NAV som gjør at du er litt hissig, men nå uttaler jeg meg bare om den du nevner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...