mamman til to gutter Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Sønnen men kastet opp i vogna si og det havnet bla på skinnet hans. Har aldri vasket det og er skeptisk til om det kan bli like fint etterpå. Hvordan bør jeg vaske det? Eller er det like greit å bare kaste det med en gang og kjøpe et nytt?
Knøttefrøken Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 jeg vasket mitt på ullprogram 30 grader, og tørket det flatt først på badegulvet, så flatt på tørkestativet. Det går helt fint. bare pass på å gre gjennom noen ganger mens det tørker. Det finnes spesialsåpe du kan bruke også. Det får du kjøpt hos forhandlere som har skinnfell:-)
mamman til to gutter Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2011 Takk for svar:-) Kan jeg bruke milo eller er det veldig dumt? Er nemlig det jeg har hjemme og jeg kunne tenke meg å vaske det så fort som mulig, ser for meg at gammelt oppkast er enda vanskeligere å få bort...
Knøttefrøken Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 milo er jo beregnet på ull, og ikke det skinnet på baksiden, men prøv gjerne.. i værstefall blir skinnet på baksiden litt stivt...men det gjør jo egentlig ingenting, det er jo den siden som er ned i vogna... tror jeg hadde oppi det spesialmiddelet og litt milo, for luktens skyld. Jeg også hadde spy på mitt, det ble fint igjen.
mamman til to gutter Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2011 Tror jeg prøver med milo for å få det i maskinen, så får jeg heller kjøpe et nytt hvis det blir for stivt:-)
Babyønske �� Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har vasket mine skinn med Milo og det har gått helt fint. Strekker og børster det noen ganger mens det tørker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå