Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 I ditt barns bhg! Uetisk eller ikke? Inspirert av et annet innlegg. For min del tror jeg det ville blitt helt feil å gjøre noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 er ikke det litt sånn off-limit? på samme måte som naboer, foreldre til barns venner venner av x-en osv??
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 .. ellr fastlegen Husker ei engang her inne som datet fastlegen sin. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Sikkert samme dame som alternerer mellom nick. En stakkarslig og ensom sjel, som lever litt for mye i fantasiverden, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 ehm.jeg jobber i barnehage..og jeg tror kanskje ikke det ville blitt tatt så godt opp i barnehagen... det er noe med det etiske lissom.... Og ivertfall hvis dette er på barnets avdeling.. Hvis ikke kan man vel ta det utenom barnehagetid ..men...... huff.... nei...tenk så kleint hvis det "skjærer" seg da....
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Kanskje ikke akkurat uetisk, men det kan gjøre ting problematisk og komplisert. . Ikke fordi jeg tror det påvirker barnets situasjon nevneverdig, men det påvirker objektiviteten i forhold til den forelderen. I vår barnehage har ikke de ansatte "lov" til å legge til foreldrene på facebook en gang, og ut i fra det må jo et forhold bli uetisk. Hvordan blir det med samarbeid hvis forholdet ryker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå