Gå til innhold

Inspirert: Hva er det dummeste du kjøpte til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hva kjøpte du som ikke var verdt det og som ble lite brukt?

For min del gjelder det:

- Flaskesterilisator (Ammet jo og de gangene jeg brukte flaske var det like greit å koke de)

- "Gå-stol" til ungen.

- Bamser (Kjøpte og fikk mange og ungen har aldri vært interessert i dem, så de tar bare opp plass og samler støv. Nå tenker jeg å gi de fleste bort)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babybjørn bæresele. Brukt 1 gang.

Jakker med hette.

Skrevet

- Ammepute. Fikk ikke dreisen på den når jeg ammet, og tenkte aldri på å bruke den i flaskemating. Grei å bruke til alt annet enn amming da. :P Men skal nok bruke den mer ved evt neste barn.

-Søte små sko til nyfødt. Ubrukelige ting som bare tar opp plass.

-Bamser. Babyen var jo livredd for de, og har ikke kastet ett blikk på de nå som han er stor nok til å leke med de. :P

Skrevet

mikrosterilisator.. har hatt flaske barn, men helt ærlig så var det bedre med en stor kaserolle hvor man fikk 10 flasker oppi med en gang =)

bæresæla har jeg heller ikke brukt..

sack'n seat, sånn tøystol som man kan feste på vanlige stoler så sitter barnet i liksom..

babycallern har jeg heller omtrent ikke brukt!

Skrevet

Kjøpte ikke men fikk - hettegensere og hettejakker.

Til baby?! Hva er poenget med å lage det?

Skrevet

regntrekk til bilsetet. Nå er baby 9 måneder gammel og regntrekket ble aldri brukt... selv om vi bor i bergen,.

Skrevet

Tisselaken! Men nå når jeg skal venne av ungen med bleie om natta, er det veldig kjekt. Men har ikke brukt det en dag før det.

Skrevet

Smokker, for hun tar jo ikke smokk for pokker :P

Masse bomullstøy... brukte jo bare ulltøy hele vinterhalvåret uansett.. og jakker med hette er ubrukelig, så hvorfor har ALLE butikker masse babyklær med hette??? sukk

Babygym, aldri vært spesielt interessert

Skrevet

Tummy tub

Sack 'n' seat

Smokk

Bæreseler + sjal, de ville ikke være i det, men Mei tai funka på yngste.

Dry-madrass(sånn tisse-greie)

Babygym

Reisetrille

Skrevet

bæresele(aldri brukt)

flaskematvarmer (aldri brukt)

Gipsavstøypning, hadde 2, men var klin umulig å lage noe trykk i 3D...Teit, kjøpte noe annet:P

Skrevet

Ammepute

Bæresjal

Quinny Zapp(Kjøpte Titanium Breeze senere, mer praktisk, pga liggestilling, så skulle kjøpt den helt fra begynnelsen)

Skrevet

En ringslynge. Den var fin når vi reiste på fly når eldste var bare en måned gammel, og den ble brukt mye den ene ferien da, men den var jo ikke behagelig å ha på, og har siden nekta å bruke den. Jeg sydde meg heller en mei-tai og den er behagelig å ha på :D

Ellers:

bleiebøtte det stinka jo bare...

også var jeg litt overivrig og kjøpte veldig mye babyklær til førstemann så jeg rakk ikke bruke alt engang med nummer 2 :S

Skrevet

Et sånt innlegg til å ha i badekar, altså sånn som ungen ligger i. Brukte den ikke mange ganger for å si det sånn!

Tisselaken!! Unødvendig til en liten baby, men veldig greit til bleieavvenning noen år senere...

Skrevet

VUGGE!!! han hater å ligge i den.. trives myyyye bedre på gulvet :)

han har ligget der 3-4 ganger etter vi kom hjem fra sykehuset.. men bare griner hver gang..

på en annen side er den god å ha her i stua også ;)

for på kvelden putter jeg bare alle leker og andre babyting oppi der så har jeg fått rydda det vekk :P

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Sikkert en hel del, men det jeg kommer på nå er:

Tvillingammepute

Tvilingbæresele

Temperaturmåler til badevann

Skrevet

- Smokk, som ingen av ungene har vært interessert i.

- Voksipose, kjøpt på tilbud da vi venta førstemann, for det var jo noe jeg VISSTE alle babyer trengte. Den ligger på loftet, fullstendig ubrukt.

Skrevet

Sånn nesesuger fra apoteket som liksom skulle suge ut buser på babyen vha vakuum! My ass- ikke så mye som en liten snørrdråpe fikk den ut! Var ikke dyr, men likevel helt bortkastet ;)

Skrevet

Ja, hehe, den nesesugeren på apoteket var skikkelig ubrukelig! Det har du helt rett i.. Her var det en sprinkelseng som var det dummeste kjøpet ettersom vi fant ut at det var mye lurere å samsove (-;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...