<3A&A<3 Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Har gått på vanlige p-piller i ca 3 mnd,med blødning/mensen av og til(hopper over fra brett til brett/eller som regel). Så brukte jeg ingen piller i ca 4 dager,fikk da en mellomblødning. Startet på Cerazette igjen ( som jeg har brukt før) -den dagen jeg fikk blødning,blødde minimalt i et par dager... Gikk på Cerazette da i 6 dager,hadde ubeskyttet sex(uten kondom) den 6. dagen. Fortsatte å gå på Cerazette helt til for en uke siden,da startet jeg å merke Symptomer på at jeg er(?) gravid.Har merket: *stikking i brystene,+at de er hardere og såre brystvorter *Bittelitt rosa utflod -kun en dag *Kvalme hver dag i perioder *Treg mage (uvanlig for meg) *Bedre/anderledes luktesans *Mye mer tissetrengt *Mer utflod Tok en test Lørdag-Negativ,så igjen Onsdag(i går)-Negativ... Jeg har 2 barn fra før og har vært gravid 3 ganger totalt,sist for 1,5 år siden... Siden jeg har gått på p-piller så vet jeg jo ikke når jeg skal ha mensen. Men burde jeg ikke fått blødning etter å ikke ha tatt pillene i 6 hele dager? (pleier å få det 3 dager etterpå) Det er nå nesten 3 uker siden sexen. Og når kan man evt.få positiv grav.test når ting er så usikkert med eggløsning/mensen? Og er det en mulighet for at et egg er sluppen den perioden rundt da jeg hadde sex? Håper noen kan gi meg litt tips og råd, vil bare vite sikkert så jeg vet hva jeg skal forholde meg til... Takk på forhånd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå