Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt dersom stemor.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hadde slettet absolutt alle bilder på facebook som var av stesønnen sin?

Stemor til jenta mi har slettet alle bilder av henne. Forstår ikke hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at far sikkert har sagt at han ikke ønsker at hun skal legge ut bilder av barnet på FB

Skrevet

Hadde ikke tenkt noenting!

Hvorfor bry seg om hva exens nye dame har på sin facebook side?

Skrevet

Hade kanskje trodd at noen hadde sagt ne om hvorfor bildene var der, eller at kanskje ikke moren\faren ville at hun skulle ha bilder av sin stesønn der. Ikke alle vil ha bilder av ungene på nett.

Skrevet

Far har fortsatt bilder av barnet. Synes bare det er litt pussig da bildene har vært der i en god stund nå, og det var stemor som kom til meg for å få tillatelse til å legge ut bildet av barnet. Er fortsatt er par bilder igjen av barnet og stemor (på samme bildet), men bildene av barnet alene er fjernet.

Hi.

Skrevet

Ser ut som du er mor til barnet, lurer da på hvorfor du følger så utrolig mye med på hva som skjer på Fbsiden til eksen din sin nye dame jeg?? Råder å få deg et liv istedet for å henge deg opp i det her.

Skrevet

Da vil hun vel ikke ha bildene der lengre. Kanskje hun har tatt en opprydding? Jeg vet ikke og er det så nøye?

Skrevet

Ville blitt glad!!!

Hater at stemor har bilder av MIN unge på facebook og får det til å se ut som det er hennes datter!!!

Er imot bilder av barna på facebook, men jenta mi sin far er ikke!!! Så jeg kommer ingen vei med å be henne fjerne jenta mi derfra...

Skrevet

10:19. Dersom du hadde lest det hele hadde du strengt talt ikke trengt å stille spørsmål om jeg er mor til barnet.

Jeg skulle inn å titte på bildene hun hadde - av ren tilfeldighet. Vi er venner på FB og forstår ikke helt hvorfor du mener det å titte på bilder ikke er å ha et liv.

Skrevet

Hvorfor skrev du egentlig "stesønnen" og etterpå "jenta mi"? Usikker på hvilket kjønn ungen din har?

Skrevet

ville ikke tenkt så hardt over det. Jeg fjernet masse bilder av jentungen min her om dagen, siden min mamma HELE tiden poster opp bilder av jentungen på sin side, stolt bestemor ja..Mange av mine nærmeste venner er venn med min mor på FB, så da får de se bilder av henne der. Kanskje hun bare ryddet i albumene sine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...