Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Prøver å lage en liste over hverdagsmat for å gjøre hverdagen min litt enklere.... Kan ikke si hvor mye tid jeg bruker på å lure på hva jeg skal lage til middag... Forslag tas imot med stor takk!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Kyllingsalat Fiskekaker Tomatsuppe med brød Lapskaus Fiskegrateng Pita med laks/kylling/salat karbonader Spaghetti og kjøttboller Laks med pasta Omelett og salat Fiskeboller lasagne Laks med potet/gr.saker Wok i alle varianter
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Supert:) Tusen takk! Flere tips er velkomne!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Pølsegrateng pannekaker med kjøttfyll Fiskesuppe
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 her går det mye i: gryteretter, supper, laks, torsk, fiskepinner, steketorsk, kjøttkaker (steke selv av farse) lasagne, mousaka (?) spaghetti m kjøttdeig og saus spaghetti med kylling og carbonara pølse med mos pølse med brød pølsegrateng kylling, salat og ris koteletter pytt i panne fiskeboller sodd ja, de jeg kommer på i farten.. et tips kan være som jeg har gjort å skrive en 5 ukers middagsplan.. da vet jeg hva jeg skal ha og handler inn til det en gang i uka. ikke alltid vi følger den da, men den er snedig å ha på kjøleskapet når jeg er tom for ideer.. nå har jeg vært foruten den lenge, men har tenkt å ta den i bruk igjen. sparer mye penger også på å handle inn bare 1 gang i uka =)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Masse herlig mat her! Sitter å skriver middagsplan ja. gjorde det for en stund siden og merket at vi sparte endel penger på det! og da slipper jeg i tenke på middag hele tiden!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Glemmer å skrive at jeg er hi jeg da..... Annoo 1026...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå