Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er første gangs gravid

 

og jeg er 30 uker og 4 dager på vei.

 

så var jeg hos jordmor på tirsdag,og babyen har begynt å snu

seg med hode ned.

 

men jeg kjenner en slags stølhet nederst i korsryggen

og stikning/nedpress i bekkenet..

 

hva er dette? spess det i ryggen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var omtrent rundt uke 30 jeg også hadde det sånn. Det er nok bare at kroppen gjør seg klar til det som skal skje. Jeg hadde så mye nedpress at jeg var sikker på at ho skulle komme myye før. Fikk sjekkket når jeg var på poliklinikk( oppfølging for noe annet) og da hadde jeg ca 2 cm åpning og var helt moden. Dette var på nyttårsaften og legen sa at om jeg ville ha januarbarn så burde jeg knipe igjen. Var da 35 uker. Men neida, baby kom til termin :)

Om du er veldig usikker og får vondt så bør du kontakte føden :)

Lykke til videre!!

Skrevet

Det er nok endel av det som hører med når det nærmer seg :)

Litt vondter her og der dukker det alltid opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...