Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Har mens første gang etter SA, og trodde jeg var ferdig med den i går (har pågått i nesten 1 uke nå). Tok på meg kun truseinnlegg, og har ingen bind med. Sitter på kontoret, og plutselig kjente jeg at blodet bare rant ut... Trusa og tightsen er tilgriset (svart skinntights heldigvis, så synes ikke). Jeg tulla alt inn i papir, vaska tightsen litt med klut, men må like forbanna sitte på kontoret til kl 4. Ikke har jeg råd til å kjøpe ny tights, og ikke kan jeg kjøre hjem og skifte siden det er nesten 1 time å kjøre hver veg. WHAT TO DO????
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 har du ikke råd til å kjøpe ny tights/bukse?!? Da må du bare gå med blodig tights til du er ferdig på jobb.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Har vel ikke annet valg en å sitte. Finne en kvinnelig kollega å høre om det er noen som har bind eller tampong med. Evt en ekstra bukse. Alle kan være uheldige å oppleve npe slikt.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Du kan ikke gå på butikken i lunsjen å kjøpe noe bind/tamponger da? Hvis det ikke synes gjennom tightsen så trenger du jo ikke bytte den før du kommer hjem.... a,det er sikkert skikkelig ekkelt å sitte/gå med den,men er jo ikke noe å gjøre med det..... ?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Nei, vi har ikke billigklærbutikker her jeg jobber - har ikke råd til å kjøpe en bukse til 900 kroner når jeg har 8 stk hjemme altså. Skal gå og handle ny truse og bind ihvertfall. På tightsen synes ikke blodet. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Herregud, 10:10, hva er galt med deg? Tror du alle har råd til å kjøpe seg klær i hytt og pine? For en overfladisk holdning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå