flypapir Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Var hos legen med 2åringen igår pga smerter i knærne. Legen ante ikke hva det kunne være og begynte å søke på google.... Da han ikke fant noe der han syntes kunne passe kontaktet han (heldigvis) et sykehus og snakket med en barnelege. Barnelegen visste ikke hva de skulle gjøre, men han skulle konferere med noen kolleger og ringe legen jeg var hos opp igjen. Legen jeg var hos skulle deretter ringe meg opp igjen... Legen har (som forventet) enda ikke ringt meg. Hvor lenge skal jeg la det gå før jeg kontakter han? Dette er jo ikke noe akutt, men regner med å få en henvisning videre.
Mamma+2 Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Etter å vert masse i kontakt med leger opp gjennom livet, så har jeg lært meg en ting- å det er å ikke være tålmodig"!! De gangene jeg har vert det, så har jeg blitt glemt.. Så jeg ville ringt legekontoret å etterlyst svar, si det som det er at du går å lurer- og dersom det evt tar tid før du kan få svar, så er det bedre å få et konkret svar f.eks jeg ringer deg tilbake om 2 dager! Ikke alle leger som er like flinke med tilbakemelding. Bedre å "mase" litt enn å vente og lure
flypapir Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2011 Blir så skuffa over slike leger. Prøvde å nå frem til dem for å mase litt, men kom ikke gjennom på tlf før de stengte. I morgen er de stengt, så da får vi pent vente til mandagen :/
♡ A & E ♡ Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Noen ganger har jeg følelesen av at de som maser får fortest hjelp. Har han vært forkjølet eller lignende?
flypapir Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2011 Nei, ingen spesiell forkjølelse, bare knesmerter av og på i et halvt år som har tatt seg opp endel siste uka. Har det stort sett ved oppvåkning også går det over etter en stund. Bør vel bli flinkere til å mase litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå