Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg og jentungen hadde en skikkelig jentedag på Model Day Studio, og fikk tidenes opplevelse. Vi fikk sminke og får fikset, og så foto. Bildene ble kjempefine og jeg har fått masse skryt på facebook. Og jeg som ikke trodde det gikk å få pene bilder av meg lenger;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Mine bilder ble kjempefine, og det føltes litt luxus. Neste gang tar jeg med mannen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå