Gå til innhold

Har noen her tatt Mamografi ? Gruer meg litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen ville jeg skulle ta mamografi pga diverse ubehag, det kan være pga arrvev i og med at jeg har hatt en Brystreduksjon, men det skal sjekkes.

Lest så mye om at det er så vondt...og brystene mine er mye mer sensitive etter operasjonen, så kjenner jeg gruer meg litt nå..

Hjalp heller ikke når min mor sa at- er det så lurt gjøre for deg som er operert da??

Noen som har prøvd og kan fortelle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gjort det selv, men kjenner flere som har.

De sier det verste er å stå med puppestellet ute og at andre damer drar og knar de;p Men ikke vondt, og ikke skummelt.

Det går kjapt og hele greia er raskt overstått.

Om du er operert tar de selvfølgelig hensyn til dette. Bare fortell hva du føler og tenker så går det nok kjempebra:)

De har masse erfaring med alle type bryster, og både reduksjonsopererte og silikonopererte.

Kunne nesten tenke meg en time selv, sånn bare for å ha sjekka de;)

Lykke til:)

Skrevet

jeg har vært på dette med mine silikonpupper...og det er ikke noe å grue seg for. Litt ubehagelig når de drar i puppene dine for å få de mest mulig under den greia som klemmer puppen fast, men det går så fort så det er fort gjort.Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite!

Skrevet

jeg har vært med på dette med vanlige pupper :)

vondt- ja, litt, MEN veldig kjapt

trenger ikke å grue deg! når jeg gjorde det for andre gang, var det ikke ille i det hele tatt- men da visste jeg hva det gikk på

Skrevet

Hahahahaha....

noen som har vært på dette med sine Uvanlige pupper? Lange pupper kanskje, eller skjeve Pupper kanskje?

hihi nå måtte jeg le!

Skrevet

Tusen Takk for svar, kjenner jeg klarte roe meg litt ned nå- så skal nok komme meg gjennom dette :)

Tenker det er veldig kjekt få sjekka det, bedre en gang for mye enn for lite- og jeg er inneforstått med at operasjonen kan ha skapt nervesmerter.

Men uansett takk for svar :)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer
Skrevet

Alltid greit å sjekke ut ting. Jeg tok en mammografi for et par mnd siden og det var ikke vondt i det hele tatt, men jeg har ingen operasjoner eller lignende. For min del var det mest flaut at jeg nettopp hadde endt ammingen og puppene var som to gamle sakkosekker fra 80-tallet. Da syns jeg det var flaut når legen måtte kjenne etter (måtte ta en ultralyd av det ene brystet også). Men det vondeste var når jeg fikk en nål gjennom brystet for å tømme en kul. Auu!! Men det var kun sånn "der og da vondt", det gikk over med engang.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...