Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Flere som synes det er skummelt å nyse om dagen??? Er bare 13 uker på vei, men allerede skummelt å nyse, spesielt hvis jeg er borte... Krysser beina så godt jeg kan, men ikke alltid det hjelper
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Hvorfor er det skummelt? Har født 3 barn og aldri tenkt tanken på at nysing er skummelt...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Da må du ha ufattelig dårlig bekkenbunnsmuskulatur, HI...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 haha.. jeg tenker det samme HI, er du ikke forberedt nok på at nysen kommer er det fort gjort ja jeg er 19 uker på vei nå. nei, jeg har ikke dårlig bekkenmusklatur i grunn. de sier at om du klarer og stoppe strålen mens du sitter på do, så har du gode muskler, og det klarer jeg. gjør også knipeøvelser ganske ofte
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Hahaha jeg må LE! Det er så mange SURE KJERRINGER her inne som bare MÅÅÅ slenge dritt! Hahahah.. Noen får problemer med at de lett tisser på seg, andre ikke. Føler med deg HI, hadde det heldigvis aldri sånn selv:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 HI her... Jepp, nyse er skumle greier og nei, jeg har i utgangspunktet ikke dårlige bekkenbunnsmuskler, men hormoner gjør alt av muskulatur i kroppen til gele når jeg er gravid. Har bekkenløsning og svangerskapsisjas også. Kan fint knipe strålen på do, men klarer sjelden å holde igjen helt når jeg nyser. Kan nevne at jeg nyser ganske kraftig når jeg nyser Går greit hjemme får da går jeg umiddelbart på toalettet og skifter stringinlegg... Men ikke så enkelt og moro når man er borte Hehe.. Ja 09:44,.. kjenner til typen... Folk som har et behov for å slenge dritt til alt og alle... hehe... Må ligge noe sosiale problemer bak tenker jeg.. Et voldsomt behov for å hevde seg og få oppmerksomhet. Triste greier Ganske patetisk egentlig. Syns synd på sånne folk for de har det ikke godt med seg selv eller omgivelsene rundt seg... Noen som livnærer seg på drama og dritt... Godt å slippe å fokusere på den salgs!!!! hehehe... Man må jo bare flire av sånne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå