Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Deodorant Parfyme Shampoo/balsam Håndkrem Ansiktskrem
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Deo: Rexona Parfyme: Laura Shampo/balsam: Kerastase Håndkrem: Clarins Ansiktskrem: Estee Lauder (for øyeblikket)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Deo: Sterilan 24t Parfyme: Summer by Kenzo Shampo/Balsam: Joico for fint hår Håndkrem: Aderma Ansiktskrem: Vichy aqualia
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Deodorant - Nivea u/ parfyme Parfyme - akkuart i dag har jeg på meg Bright Crystal - Versace Shampoo/balsam - Syoss Håndkrem - Atrix Ansiktskrem - Vishy Normaderm
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Ha ha! Satt i går og tenkte å spørre om det samme! Deodorant: Nivea Parfyme: Husker ikke hva den heter i farta.. : / Den er rosa... Shampoo/Balsam: Glow, normalt hår Håndkrem: Nivea Ansiktskrem: Nivea / Aderma
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Deodorant: Stop 24 eller Estee Lauder Parfyme: Stort sett aldri noen i det hele tatt pga. jobb Shampo/balsam: Redken, akkurat nå den røde for farget hår Håndkrem: Kun om vinteren, og da en eller annen fetkrem fra apoteket Ansiktskrem: All day all year fra Sisley
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Deodorant: Stop 24 eller Estee Lauder Parfyme: Stort sett aldri noen i det hele tatt pga. jobb Shampo/balsam: Redken, akkurat nå den røde for farget hår Håndkrem: Kun om vinteren, og da en eller annen fetkrem fra apoteket Ansiktskrem: All day all year fra Sisley
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Deo: Vichy 48h Parfyme: Chance av Chanel Shampo: SebaMed Håndkrem: Avène/ Lancôme Ansiktskrem: Clarins
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #9 Skrevet 26. mai 2011 Det varierer, men nå for tida har jeg dette i hus: Deodorant: Sterilan Parfyme: Bruker ikke, men har en 8 år gammel Lolita lempica stående. Shampoo/balsam: Joico eller Jane Helen(gufs fra 80-tallet, lukter så deilig!) Håndkrem: L'occitane Ansiktskrem: Solkrem fra Nivea.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #10 Skrevet 26. mai 2011 Deodorant: Cosmica med parfyme Parfyme: Touch of Pink/Eternity/en av Christina Aguilera(ikke alle samtidig) Shampoo/balsam: Akkurat nå Define, ellers Neutral Håndkrem: Cosmica håndkrem Ansiktskrem: Cosmica håndkrem..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #11 Skrevet 26. mai 2011 Jeg bruker kun Cosmopharma og er kjempe fornøyd! Deodorant, sminke, parfyme, dusjremedier (shampoo, balsam, intimsåpe, body wash...), ansiktsrens, ansiktskrem, body lotion, håndkrem, etterbarberingskrem osv. ELSKER Cosmopharma!! (nye volare - forbedret produkter og utvidet sortiment, om noen har hørt om det) Sjekk her: www.cosmopharma.no/no70056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå