Gå til innhold

Liker du vennene til mannen din?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det noen du ikke kan fordra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, mange jeg ikke fordrar....

Han har en egen evne til å være tålmodig, snill og generøs til slike som ikke klarer å ha venner i det hele tatt.

 

Skrevet

Mannen min har/hadde bare narkovenner og de kan jeg ikke fordra.

Skrevet

Min mann har faen meg ikke venner....Bare kollegaer..arbeidsnarkoman

Skrevet

Skulle egentlig ønske han hadde flere venner enn han har. Men jeg liker de fleste av vennene hans, bortsett fra en som viste seg å være falsk (trodde det var bare jenter som ikke kan holde på en hemlighet, men det var feil, gitt!) og en som lukter vondt.....

Skrevet

Liker de fleste ja, men han som liksom skal være bestevennen hans kan jeg ikke fordra. Haff, jeg banner inni meg når han kommer på besøk.

Skrevet

Ja, jeg liker vennene hans og skulle gjerne sett mer til dem. Desverre bor de fleste i andre land men mange kommer hit i ferier.

Skrevet

Vi er fra samme vennegjeng, så jeg er veldig glad i dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...