Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Nei, mange jeg ikke fordrar.... Han har en egen evne til å være tålmodig, snill og generøs til slike som ikke klarer å ha venner i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Mannen min har/hadde bare narkovenner og de kan jeg ikke fordra.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Min mann har faen meg ikke venner....Bare kollegaer..arbeidsnarkoman
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Skulle egentlig ønske han hadde flere venner enn han har. Men jeg liker de fleste av vennene hans, bortsett fra en som viste seg å være falsk (trodde det var bare jenter som ikke kan holde på en hemlighet, men det var feil, gitt!) og en som lukter vondt.....
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #6 Skrevet 26. mai 2011 Liker de fleste ja, men han som liksom skal være bestevennen hans kan jeg ikke fordra. Haff, jeg banner inni meg når han kommer på besøk.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Ja, jeg liker vennene hans og skulle gjerne sett mer til dem. Desverre bor de fleste i andre land men mange kommer hit i ferier.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Vi er fra samme vennegjeng, så jeg er veldig glad i dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå