Gå til innhold

To barn, to fedre, så bli alene- igjen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen...ser ut som dette går mot en slutt for meg og samboer...Han har aldri tid til oss lengre..bare jobb som står i hjernen hans. jobb og penger. jeg og ungene har han aldri tid til. da er han jo sliiten...orker særiøst ikke mer tror jeg..men elsker han jo, så er drit vanskelig:(

synspunkt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøft valg. Har du snakket med han? Gi han et ultimatum du :) Tror jeg hadde taklet dårlig å bli alenemamma for 2 gang, men det er nå meg da!

Skrevet

Ja, du må jo snakke med ham, og jeg ville i grunn prøvd alt for å kunne fortsette, men da må han jo bruke tid på dere. Om han ikke greier å endre på prioriteringene sine etter å ha snakka med deg så synes jeg dere bør gå i parterapi.

Sliter dere med økonomien? Kan jo hende at det er derfor han føler press for å jobbe. Menn og kvinner er jo faktisk litt forskjellige på det punktet. Menn som sliter jobber seg ofte i hjel for å unngå å takle problemene (ubevist altså), hvordan har han det psykisk? Dessuten så kan det jo hende at dere er fanga i en skikkelig dårlig spiral hvor han også synes ting ikke går så bra, og velger derfor å være på jobb, så blir jo bare du mer frustrert og han merker dårlig stemning hjemme og er enda mer på jobb. Eller så bare skjønner han ikke helt hvordan han prioriterer tida si. Jeg synes detg er viktig at dere finner ut hvorfor ting er slik som de er så kan dere jobbe uti ifra det.

Jeg venter forresten selv barn nr 3, og det blir en annen far enn med de to første. Her oppdaga vi ikke svangerskapet før etter at vi hadde slått opp, og vi fant ut at det var best å ikke bli sammen igjen bare pga babyen. Jeg tror jeg hadde takla det veldig dårlig om bruddet hadde skjedd etter at vi fikk barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...