Gå til innhold

Noen som har gått forbi samboer pga..

Anbefalte innlegg

Skrevet

han jobbet helt forjævlig sykt mye, og du rett og slett gikk dritlei???

jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å leve slik. han jobber helt sykt mye, kjenner ingen som jobber mer. har to små barn, ett fra før og ett sammen med han. og han har nesten aldri tid sammen med oss lengre.

han er så trøtt og sliten når han er hjemme at ikke orker å gi av seg selv..

problemet er...jeg elsker ham!!!! og han er pappa til gutten min.. og jeg har ikke lyst å begynne på en 3.mann!!!!!!!!!! vil heller ikke være alenemor. Men det er jo det jeg ER når jeg er sammen med han....!

trenger ett skikkelig forhold....en som har tid til meg...skulle så gjerne bare ønske det var ham! for det er han jeg elsker, ser ikke på andre menn engang!

han sier at det ikke alltid vil være sånn ang jobbing,men jeg tviler...og er nå ungene er små....vi får aldri denne tiden tilbake.

synspunkt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gått forbi faktisk...haha! gått FRA:)

Skrevet

Jeg forstår deg såååå godt...

Ett dillema det... jeg bor sammen med en mann som jobber stortsett bare helg og kveld, han jobber ikke mer enn andre, men han jobber når alle har fri. Så på alle sosiale anledninger må jeg ha med gutten min alene.. Så mye at folk har begynt å stille spørsmål ved det =( Men elsker han, og har begynt å jobbe litt mindre, slik at vi kan ha noen dagtimer sammen om ikke annet.

Dere må snakke om det. Trenger dere inntekt fra så mye overtid, eller er han selvstendig næringsdrivende som gjør at han må jobbe såpass mye??

Vurder hvordan dere vil leve sammen, konfronter han med din misnøye.. og se om dere kan gjøre noen små grep!! Dumt å forlate noen du elsker!!!

Skrevet

er det jeg også tenker....å gå fra en mann du elsker er dumt!!

vet jeg vil takle dårlig feks hvis/når han finner sei ei ny!!

er liksom ikke klar for å gi slipp på ham!!!!!:(

men.......han har ikke tid til meg som en kjæreste lengre, og jeg trenger hans kjærlighet!!!!!!! ikke har han tid eller ork til å være med på ting med ungene heller, jeg må liksom lokke ham med, overtale ham som om han er familiens tenåring!

hvis jeg ringer ham for å prate påstår han at jeg maser!!! men jeg må jo mase for å få avtalt ting.

Skrevet

Har du en anelse om hvor mange forhold som har gått i stykker av tilsvarende grunn?

Kvinner trenger nærhet og kontakt. Menn vil det beste for sin familie, og det beste slik de gjerne ser det, er en god og stabil økonomi. Med andre ord: Fra hans synspunkt så viser han sin kjærlighet gjennom å jobbe beinhardt for at dere skal ha det godt.

Du må snakke klartekst med ham. Forklare at for deg er det viktigere å ha tid sammen med ham, enn en fin bil osv. Og du MÅ snakke tydelig, ellers er det stor risiko for at han ikke får med seg hva du sier. For han er nok fokusert på å tjene enda mer penger. Til deg og sønnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...