Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Jeg har søkt om AAP nå, og håper på å begynne på skole til høsten. Men jeg lurer på hva som skjer dersom man blir gravid i en slik situasjon? Det jeg tenker, er at jeg er redd for å bli for gammel til å få flere barn... Er 35 nå, og begynner jo egentlig å få dårlig tid...:-) Men hvis jeg nå får innvilget 3-årig skolegang, slik det ser ut som...Det blir jo vanskelig å kombinere skole og graviditet og en 2-åring...Må legge til at jeg i det forrige svangerskapet var TOTALT hjelpeløs...Lå å kasta opp hele tida - og da mener jeg HELE tida..:-) Jeg vet at jeg finner svar på dette andre steder, men det hadde vært fint å høre om noen her inne har erfaringer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå