Gå til innhold

Dere som har erfaring med AAP...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt om AAP nå, og håper på å begynne på skole til høsten. Men jeg lurer på hva som skjer dersom man blir gravid i en slik situasjon?

Det jeg tenker, er at jeg er redd for å bli for gammel til å få flere barn... Er 35 nå, og begynner jo egentlig å få dårlig tid...:-) Men hvis jeg nå får innvilget 3-årig skolegang, slik det ser ut som...Det blir jo vanskelig å kombinere skole og graviditet og en 2-åring...Må legge til at jeg i det forrige svangerskapet var TOTALT hjelpeløs...Lå å kasta opp hele tida - og da mener jeg HELE tida..:-)

Jeg vet at jeg finner svar på dette andre steder, men det hadde vært fint å høre om noen her inne har erfaringer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...