Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #1 Skrevet 26. mai 2011 Hva gjør dere i sengen? Vi legger oss, oftest samtidig, jeg leser kanskje og han ligger og trykker på tab`en sin (evt ser film på den) Av og til har vi jo sex da, men det er den andre intime kontakten jeg savner. Han er liksom ikke interessert i noe annet enn telefonen eller tab`en sin. Han driver ikke med snusk altså.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Vi legger oss alltid samtidig. Vi leser litt, så prater vi, koser og så har vi sex viss vi ikke sovner
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 legger oss, koser litt.... evt noe mer før vi sovner
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Vi legger oss alltid samtidig. Så ligger vi og prater og så (annehver dag ca) koser vi oss litt:) og så sovner jeg alltid med at han holder rundt meg. Det er så godt, en god trygghets følelse.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 Vi kryper inn til hverandre og sovner. Jeg må liksom ha kroppskontakt for å kunne sove godt, og det samme gjelder ham. Vi kan godt finne på å ligge "skje" mens han sover og jeg leser, f. eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå