Gå til innhold

Oh Crappy Day!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg bursdag.. Jeg blir 33 år, og helt siden jeg ble 30 har jeg hatet bursdagen min.. Aller helst ville jeg ha krøpet under en stein og latt 26.mai forbigå i stillhet! I år gidder jeg ikke å bake kake eller noe, vi er en veldig bursdagsfiksert familie med obligatoriske selskap hvert år, men jeg syns det er idiotisk å feire at jeg begynner å bli ei gammel kjerring, så jeg nekter!

Crappy birthday to me!

Flere som ikke føler for å feire bursdager etter en spesiell alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo bare mer og mer grunn til å feire jo eldre man blir! Å ha overlevd nok et år ;-)

Og 30 er det nye 20, så opp med hodet og feir deg selv. Før du vet ordet av det har du 100-års fødselsdag, og da kommer du til å lure på hvor du hadde hodet ditt når du forkastet kake på grunn av høy alder da du var 33.

Gratulerer med dagen!!

Skrevet

Happy B.day til deg! Jeg fyller også 33 i år(enda et halvår igjen, æddabædda!)

Tror ikke jeg har feira dagen min siden jeg var 14, og jeg føler meg vel sånn ca like gammel som da jeg stoppa å feire, så ser ikke vitsen med å markere en alder som overhodet ikke stemmer med virkeligheten. Men jeg lager kake da, mest fordi det er godt og fordi det blir mer på meg når jeg ikke har noen gjester;-)

Skrevet

Jeg lar ingen sjanser til å feire + samle hele familien gå fra meg, så jeg feirer selvsagt hver enete bursdag. Fyller 35 om en måneds tid. Ja, man drar på åra, men det er da livets gang. Lev i nuet, kos deg med kake og familien.

Skrevet

Feirer gjerne andre, men ikke meg selv. Og siden det er min dag, så må jeg vel få bestemme selv om jeg vil ha kake eller ikke.. Og siden jeg ikke liker kaker, så blir det ikke! :)

HI

Skrevet

Om ikke 30 føles som 20, så er vel ikke 33 det nye 23 for meg..

Åh, søren som jeg hater denne dagen!!..

HI

Skrevet

Ah, get over yourselv and get some perspective!

Skrevet

Lær deg å skrive engelsk, eller hold deg til norsk du..

HI

Skrevet

Gratulerer med 33 -årsdagen, HI!

Føler du deg bedre nå?

Skrevet

Hvorfor feìre hvis du ikke har har lyst? Ingen som tvinger deg.

Jeg liker bursdagen min - ikke fordi det er så stas å bli eldre eller at kake er så godt - men fordi jeg er flink til å gjøre det jeg vil på den dagen - jeg tar vare på meg uten dårlig samvittighet for alle skulle og burde tankene. Så nå handler ikke bursdag om alder - men om meg.

Verdt et forsøk?

Skrevet

Du skjønner jo på lang vei at dette er en surmaga dame som bruker ALT for å kunne være negativ og klage? Ikke gidd å gi gode råd engang, det er garantert bortkasta energi, 08:56.

Skrevet

Jeg skal med glede feire meg selv den dagen jeg blir verdt å feire!.. Nå er heldigvis dagen snart over, og det er et år til neste gang! :)

HI

Skrevet

Når det kommer til bursdagen min så blir jeg nok litt surmaga og negativ ja, for jeg kan ikke utstå denne dagen.. Sånn er det bare, og jeg har vel ikke bedt om råd for å gjøre dagen bedre, har jeg vel? Trengte bare å lufte tankene mine litt i morges.. So shoot me!

HI (som normalt er ei positiv og sprudlende dame, tro det eller ei!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...