Gå til innhold

Murring i rygg og mage i uke 35...


Prøver på nr 3!

Anbefalte innlegg

Jeg er 35 uker gravid og i natt har jeg nesten ikke sovet pga murring i rygg og nederst i magen, samt en mage så har som stein hver gang jeg tar på den.

Noen som vet hva det kan skyldes?

Skulle vært på jobb i dag da jeg har 2 uker igjen før permisjonen min begynner, men jeg ringte og sa jeg ikke kom.

Jeg har ei jente fra før og hun ble født 3 uker før termin. I uke 37.

 

Er det vanlig å ha å få slike ting så langt ut i sv.skapet?

Håper noen kan svare.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mens smerter du har i ryggen? Hvordan er det med liv? Jeg har villet ringt føden for å høre.. Jeg gjorde det i uke 32 pga lite liv, murring og kynnere.,. Måtte komme inn med engang, ta en ctg og ultralyd... Nå ligger jeg med beina høyt, å venter på at tiden skal gå....:)

 

Lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er mens murring. Kjenner liv, men litt begrenset hvor mye jeg kjenner pga magen er så hard.

Hvorfor må du ligge med beine høyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått med tidvis regelmessige kynnere, mensmurringer og vondt i korsryggen i over to uker nå. Det begynte i uke 34, og måtte en tur på sykehuset for å sjekke om fødselen var i gang. Det var regelmessige sammentrekninger med 4 min mellomrom, men ingen åpning og livmorhalsen var slik den skulle være. Men de sykemeldte meg og forberedte meg på en prematusførdsel. Etter det har det flere kvelder vært sikkelige sammentrekninger og jeg har flere ganger tenkt at nå starter det... Men har klart å knipe igjen gitt :)

 

Hadde iallefall ringt fastlegen/jordmor og fått en sykemelding. De gjør jo ingenting for å stoppe en eventuell fødsel etter uke 34, men veldig greit å holde de små inne så lenge som mulig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt endel mensurringer vondt i korsrygg og mye stikninger i bekkenet siden uke 34, er nå 36+6

Jordmor og lege har ikke reagert noe på det så regner med at dette er normalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fullt sykelmeldt også.. Fikk beskjed om å bremse. Det viste seg at jeg har åpning og utflatet tapp.. Så beina må i lufta.. Ikke noe stress og bare spiser:) Litt godt også.. Kjenner at jeg begynner å få tilbake litt krefter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...