Gå til innhold

ny termin.


cecca85

Anbefalte innlegg

jeg var på ultralyd den 24 mai... før æ dro på den så hadde jeg termin 26 okt og nå har jeg termin 29 okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har alltid skjedd med mine at jeg er blit forskjøvet noen dager den "feil" veien. Blir vel det samme denne gangen skal på ul på mandag, bursdagen til når 2. han blir 3 år. Er veldig spent da. Foreløpig termin er 22.okt. Nr 1 hadde jeg termin 4 februar, ble forskjøvet til 7, jenta kom den 11. nr 2 hadde jeg termin 21 mai, ble forskjøvet til 24, og han kom den 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ul i dag. hadde termin 20 okt. å ble flyttet til 11 okt. så jeg er egentlig ganske fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i dag :) Hadde 25 oktober, nå er det 27 så er ikke store forskjellen på meg gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ul 26. mai. Ble flyttet fra 25. okt til 29. okt, så ikke den store forskjellen. Og så blir det en jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i dag. Hadde egentlig termin 25. oktober, men ble flyttet til 28 - altså akkurat like mye som deg;) Dette stemmer perfekt med min eggløsning. Brukte eggløsningstester og observerte at jeg hadde litt senere eggløsning den måneden enn jeg pleide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ultralyd i dag, fikk 24 oktober, samme som eg hadde fra før. Fikk også vite at de er en gutt, er overlykkelig:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uvanlig å få flyttet terminen noen dager. Sist fikk jeg flyttet den 3 dager frem. Denne gangen hopper jeg frem og tilbake som bare det. Først var den 15. oktober, så 9. oktober og tilslutt i dag fikk jeg satt den til 17. oktober. Tror ingenting på den, og skal på ny UL om 14 dager. Kanskje den blir mer korrekt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ffikk først termin den 25. oktober av legen, men på ultralyd ble jeg flyttet til den 22. oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i går fikk da forskjøvet termin fra 22.10 til 26.10. Var vel ikke overrasket, men kjedelig lell for jeg vet jeg blir fryktelig utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble flytta fra den 22. Til den 29. !! DVS at jeg testa positivt 3 dager etter eggløsning :P i Think not! Håper den blir regulert neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

termin datoen har aldri stemt for meg.. nr 1 hadde jeg termin me 10 juli og fikk han 19 juni. nr 2 hadde jeg termin me 6 des og fikk han 31 okt men blei satt i gang da. så regner me at æ for tiligere denne gangen også.

 

men skal på ny ul i mårra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også forskjøvet. Fra 14 til 23. Synes det er rart, da mannen bare var hjemme en dag i januar. Og det må ha skjedd da. Nr. 2 er at jeg i såfall i følge de som kan det, testet positivt 2 dager etter befruktning. Lite sannsynlig.

 

Arg. Babyen kommer når den kommer, men utrolig kjedelig å hoppe over en uke tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...