Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har faktisk blitt litt småforelska i en som jobber i bhg på avdelingen der barnet min går.. Det virker som han merker det veldig godt, for jeg føler han også flørter en del med blikk og hvordan han oppfører seg da jeg kommer.. Jeg har såååå lyst til å ta kontakt,men er livredd jeg tar helt feil og driter meg ut fullstendig.. Og jeg vil ikke fremstå som helt desperat eller.. Noen tips??
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Jobber han i bhg til ungen din vil jeg si det er etisk feil av deg og legge an på han, med mindre han skal slutte etterhvert eller noe. Var småbetatt av en fyr som jobbet i min datters bhg ifjor, men ble aldri mer enn noen flørtende blikk og smil ( men har var gift også da, hehe) Så jeg skjønner deg jo.. Men synes du bør la vær
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 Jo, jeg ser den.. Men han er bare vikar, og kommer nok til og slutte etterhvert.. Det jeg på en måte går å håper litt på da, selv om han er jo kjempeflink.. Han er er singel..og jeg er jo singel, så vi gjør jo ikke noe galt i å flørte litt.. Men det som holder igjen er jo så klart det at han jobber og er en del av hverdagen til barnet mitt.. Så jeg får bare smøre meg inn med tålmodighet å vente på at han tar kontakt.. Gjør han ikke det, får jeg bare la være
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 Jeg syns du kan hinte frempå at du vil finne på noe med han om han er interessert.. Kan jo ikke sitte på "gjerdet" å la en slik sjangse gå ifra deg selvom han jobber i barnehagen til barnet ditt;) Trenger jo heller ikke informere barnehagen (hihi) før dere vet at det blir seriøst mellom dere;p
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Skrevet 26. mai 2011 hmm.. nei du sier noe.. Men huff, jegmerker det holder igjen meg det at jeg muligens tar feil, og jeg bare driter meg ut.. :/ Det blir fryktelig flaut å komme i bhg heretter da..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Ja men er jo som du sier han er bare vikar i bhg til barnet ditt og vil omsider ikke være der mer om det ikke går særlig bra:) Noe nytt? Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #7 Skrevet 28. mai 2011 Jo, sant det da.. Men virker jeg ikke litt desperat a?? ved å ta kontakt? Ikke skjedd noe anna nytt enn at jeg snakka en del med han da jeg hentet på fredag!! Åhh, jeg tenker jo på han hele tiden, og er i så godt humør bare ved å ha han i tankene mine ;p Helt snålt vettu.. he he..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 Nei nei, du må virkelig ikke ta initiativ til noe der. jeg kan love deg at det vil bli snakket om blant de ansatte til evig tid. ikke utsett deg selv og barnet for det! skjønner godt at du har lyst, men i sånne situasjoner er det bedre å la være. trekk deg heller litt unna så du ikke blir sett på som hun pågående mora...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #9 Skrevet 28. mai 2011 Så ille mener jeg nå absolutt ikke det er da... vi er to unge mennesker begge to, som liker hverandre.. Det er da ikke forbudt! Og hele barnehagen trenger vel ikke å vite at vi har litt kontakt Mener jo ikke å gifte meg med fyren i morgen! hehe
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Må si meg enig med hun om svarte 00:17. Uffameg. En som jobber i barnehagen til barnet sitt holder man seg unna altså.
Gjest Skrevet 30. mai 2011 #11 Skrevet 30. mai 2011 Jeg mener absolutt at du bør ta kontakt med han!! Jobber selv i barnehage og har opplevd en kollega i din situasjon og de er faktisk samboere og har fått et lite barn nå.. Hva er det med alle dere her inne a?? Vi barnehagetanter unner da alle lykke uansett hvor de jobber og hvem det er!!! Vi på vår jobb sladrer ikke om sånt i alle fall. Stakkar dame, dere får det jo til å høres ut som en forbrytelse hun er i ferd med å gjøre..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #13 Skrevet 30. mai 2011 Må si meg enig med dere to siste her ja Jeg gjør vel ingen forbrytelse akkurat nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå