Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Har ei alldeles nydelig jente på 1 år, men hun er sjefen over alle sjefer! Hun har hatt kolikk til hun var 4 mnd. og etter det vært et ganske sutrende barn. Jeg skjønner ikke hva det er jeg gjør feil! Hun har et ekstremt sinne, får hun ikke viljen sin blir hun så sint at hun kaster seg bak i gulvet med hodet eller knyter henda sammen og biter seg....det er grusomt å se på! Jeg prøver å ha henne på _trygge_ plasser, men er ikke alltid så lett. Hun vil bare være sammen med meg, helst heeeeelt inntil meg...men det går jo ikke, jeg må jo få gjort andre ting også i huset!!! Tips anyone?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Oiiiii... jeg har ei ita tutte som er av samme lest..kolikk og hyling, fortsatt plaget ved passert 8 mnd...sutre sutre, "jeg ser ikke mamma, HVOOOOR er mamman min, jeg vil til mamma"-sutring 24/7.... Jeg grrrrruuuuuuer meg til fortsettelsen :(
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 uff slitsomt, prøøøver å tenke positivt på det ved å tenke"jaja da er hun iallefall glad i meg " hehe;) men gruuusomt slitsomt, kan ikke ha henne med i butikk engang!!!!!!"Hyyyyyl jeg vil ut"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå