Gå til innhold

Noen som har klær liggende? Oslo/Akershus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ønsker å arve klær men ingen jeg kjenner som har barn jeg kan arve fra.

Ønsker både jente og gutte klær fra str 80 til 3 år.

Og evt leker om det er noen som har for mye av noe eller vokst fra lekene sine.

Hvis du ønsker å kvitte deg med litt kan jeg komme og hente.

Takk for hjelpen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :(

Kan sende meg en pm om ønskelig også.

Skrevet

jeg ønsker å arve en milljon... noen der ute som har det tilovers?? Kan evt sende meg en pm.. =D

Skrevet

Kunne godt sendt, men sist jeg gjor det Så kom pakken i retur, sånn at jeg måtte betale porto to veier..

Skrevet

Altså, du har en jente på 9 mnd, men vil ha klær til gutter og jenter opp til 3 år? Hva skal du med de klærne? Det er jo bare frekt!

Skrevet

Men herregud, er du ikke ferdig med det enda? Hvor lenge skal du gnåle om det her inne? Det var jo EN person som var kjip da, ikke hele resten av verden...

Skrevet

Nå er det nok! Hva er det med tigging her inne?

Dersom du ikke kan dekke barnets basale behov, synes jeg at du skal bortadoptere det til noen som kan. Ja, det mener jeg faktisk!

Du ønsker å "arve", sier du. Hva bruker du pengene dine på siden du ikke kan kjøpe klær til barnet ditt? Dop? Luksusartikler til deg selv?

Skam deg, HI!

Skrevet

Jeg har en del jenteklær, men tror jeg har mest i str 110-116 da.. gir fortløpende til fretex, så jeg tror jeg har gitt bort det som er mindre alt. Men jeg kan dobbeltsjekke :) skriver innlegg her senere i kveld når jeg har hatt tid til å sjekke hva jeg evt har..

Skrevet

Var det deg kanskje??

Skrevet

Hvorfor burde jeg skamme meg????

Jeg ønsker bare å ta vare på miljøet og ikke kjøpe alt nytt. Det er stoffer i nye klær som ikke er bra for alle barn, spesielt min lille jente som har allergi.

Jeg har mer enn nok penger til å kjøpe nye klær til henne. Men ønsker heller å kjøpe eller arve brukte klær.

Dessuten syns jeg det er kult med litt tøffere klær på henne og ikke bare ROSA og kjoler hele tiden derfor går det også greit med gutte klær og det jeg ikke bruker får vennina mi som har en liten gutt som er 1/2 år yngre.

Er det FEIL av meg og tenke sånn så SORRY..

Skal kjøpe klærne på fretex i stede jeg.

Skrevet

Kan betale dobbel porto hvis du ønsker det?

Skrevet

har sendt deg pm :) har litt av hvert og du kan like godt arve :) slipper jeg og legge i uff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...