Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ang. forlovere.. eller jeg har spurt ei venninne.. ganske god venninne og vi har vært gode venninner i 5 år. I det siste har hun blitt litt motbydelig egentlig.. tar lite kontakt, har lite tid.. vil heller ut på fylla enn og holde det hun har lovet osv.. Jeg er litt i tvil nå, men hun har jo sagt ja.. Men snakker jeg om bryllupet så snakker hun seg alltid bort fra det.. Ikke mye hjelp og få for å si det slik. Men nå har jeg jo spurt henne og kan kanskje ikke trekke det tilbake. Men blir ikke overrasket om hun ligger fyllesjuk den dagen jeg gifter meg. Jeg hadde en gang ei bestevenninne, fra jeg var 6 år til hvertfall 12-13 år. Da flyttet jeg og vi mistet kontakten. Vi bor bare en time unna hverandre og vi snakker ofte sammen da vi treffes tilfeldig. (Hun er modell og veldig mye opptatt) vi snakker sammen som om vi aldri skulle mistet kontakten og jeg elsker og snakke om alt det morsomme vi gjorde. Det skulle jo alltid være oss. Hehe.. Nå har jeg lyst til å spørre om hun vil være forlover også. Altså ha 2 forlovere. Men er det dumt og spørre henne siden vi ikke akkurat er gode venninner lenger? hjeeelp!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Jeg ville ha spurt hun andre og hatt to forlovere. evnt da sagt i fra te hun andre att du har bedt ei anna ei, evnt an hun da slipper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå