Gå til innhold

Noen her som synes selv de er veldig pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel lov å skryte siden det er anonymt..hihi.

Jeg synes jeg har ett veldig pent ansikt, er veldig glad for at jeg ikke trenger mye sminke for å se bra ut.

Ikke for å være slem, men det er utrolig mange som blir helt likbleke og blasse uten sminke...

Hos meg ser du ingen forsjell uten om at jeg ikke for så markerte øyne om jeg ikke har maskara.

Andre natural beauties here?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foresten ikke fornøyd med puppene etter 2 svangerskap..hehe, men de kan jeg skjule da:P

HI

Skrevet

Jeg har veldig pen hud. Den gløder liksom uten at jeg gjør noe for det. Eller, jeg smører meg kun med fuktighetskrem fra apoteket :-p

Bruker kun mascara og napper litt bryn.. Fiks ferdig..

jeg har også veldig fint hår synes jeg... Det er stort og jeg har samlede markerte krøller. (altså ikke åtti-talls-stort, men fyldig)..

He he... Dette ble mye skryt..

Det jeg derimot ikke er så fornøyd med er at jeg har antydning til bart som jeg tar bort med voks og ellers stadig jakter på med pinsett..

Skrevet

Det er lov å skryte her vet du,derfor jeg laget innlegget:P

Føler de fleste jenter klager på utseende uansett hvordan de ser ut, og ja jeg kan også klage men er egentlig veldig fornøyd..:)

HI

Skrevet

Jeg har fine armer, men fæle legger. Ellers er huden min blitt veldig fin nå i svangerskapet! Og jeg mister ikke hår! Har/hadde pen mage......får se nå etter 2. mann er kommet ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...