Gå til innhold

penger fra NAV idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått 7000 kr, men vet ikke fra hvor....venter kontantstøtte og eventuelle feriepenger, men kommer de nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

feriepengene kommer i disse dager

kontantstøtte vet jeg ikke noe om..

Skrevet

Fikk selv 25 000 kr i dag fra nav i tillegg til de vanlige permisjons pengene så regner med det er ferie penger vi har fått ;)

Skrevet

jeg fikk usle 1500 fra nav, så det kan ikke være annet enn feriepenger :-)

Skrevet

25000 i feriepenger fra NAV? Av foreldrepenger i fjor da eller? For man kan vel ikke få så mye av sykepenger? Er jo bare 10 uker man får for, og av max 6G...

Skrevet

Er vel 6G som er det man kan få i foreldrepenger også? Og av 12/15 uker avhengig av lengde på permisjon? Da får jeg det til at man får drøyt 10 000 i feriepenger...

Skrevet

Ja fikk bare 25 000 i ferie penger i år pga fikk Svangeskapspenger og foreldrepenger i hele fjor.

Har ca 20 000 utbetalt i mnd av nav nå, jeg går hjemme med 80% lønn.

vet ikke åssen de regner ut ferie penger jeg. men ligger på 42 000 i feriepenger når jeg er i jobb.

Skrevet

Jeg har også fått!!! :D Fikk ca 3 ganger mer enn de 2000 jeg har venta på! Hæææærlig!!!

Skrevet

Aha, da har du først fått feriepenger av svangerskapspenger, og så av foreldrepengene da? Da stemmer det bedre:) Syntes 25 000 hørtes mye ut om det kun var for 15 uker... Er ikke noen fest å få feriepenger fra NAV, det merka jeg da jeg var langtidssykemeldt. Men for all del, nå går jeg på AAP, og da er det jo ikke feriepenger i det hele tatt, kun skattefritt i juni...

Får være glad vi bor i Norge tross alt, etter en tur til Thailand så bestemte jeg meg for å aldri klage over Norge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...