Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 OK. For å være ærlig har jeg vanligvis ikke så veldig lyst til å ha sex med mannen min. Men han har lyst, derfor maser han en del. Jeg synes det er litt kjipt å avvise ham uten en "god grunn", men er i ferd med å gå tom for unnskyldninger. Kan selvfølgelig ha sex en gang i blant, det er ikke noen krise, men vil bare ikke like ofte som ham. Det gode, gamle hodepine-kortet er selvfølgelig brukt opp, det samme gjelder mensen (han har begynt å følge med på syklusen, den mistenksomme jævelen, hehe). Andre ting jeg bruker: Sliten / Trenger tid for meg selv Dårlig i magen (effektivt) Noe jeg "må" se på TV Avtaler med andre Flere forslag?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Munnsex er faktisk veldig farlig, og kan gi strupekreft. Ikke tull! Så det kan du ihvertfall ro deg unna. Enn om dere oppretter "fast dag" og holder dere til det? Siden du har litt redusert lyst. Så slipper han å mase på deg og bli avvist, det er vel ikke noe stas det heller..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Hva med denne "Jeg har ikke lyst, og det lille som var av lyst, forsvinner i hvertfall når du gnåler sånn om sex!!!!" ? Jeg mister lysten av masete menn, og da får de ingenting heller......
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Kan du ikke bare si at du ikke har lyst, når du ikke har lyst? Hvis ikke har dere et problem.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Unnskyldninger? Unnskyldninger for ikke å ha sex, med mannen du elsker? Har jeg våknet opp midt i femti-tallet eller noe? Jeg trodde at kvinner i 2011 (årstallet jeg kommer fra) hadde guts til å si i fra på en skikkelig måte at sex ikke er aktuelt fordi man ikke har lyst. Men når det er sagt, så er det bare dumt å se på sex på noe som "mannen vil ha, og jeg tillater nå og da".. Hvor mye deilig kos går man vel ikke glipp av med en sånn innstilling? Får litt medynk med deg, stakkars menneske!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Men da maser han jo ikke, da etterspør han bare sex. Han antar vel at du vil det også, siden du aldri har sagt noe annet. Her må dere rett og slett snakke sammen. Har lysta di forsvunnet med tida, eller har det alltid vært sånn?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Jeg hadde det og sånn med eksen.. Det lille jeg hadde igjen av lyst forsvant helt når jeg var ferdig å gå gravid.. Det ble litt pliktsex innimellom, men til slutt ga jeg beskjed om at jeg ikke ville det. Følte det ble helt feil å ha sex på hans primisser.. Han skjønte det og godtok det.. Til det ble slutt mellom oss ) Det var ikke sexen som gjorde at det ble slutt altså..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Har vel forsvunnet med tida. Ellers synes jeg det var litt for mange meninger og litt for få forslag her. Var ikke det jeg ba om. h.i.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #9 Skrevet 26. mai 2011 Og ja: Jeg har guts til å si "Jeg har ikke lyst" også. Men jeg liker ikke å si det hver gang.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #10 Skrevet 26. mai 2011 Men mener du at du aldri har lyst? Hvor ofte får mannen din det som han vil?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #11 Skrevet 26. mai 2011 Jeg ville heller bedt om tips til å få lyst, heller enn å be om tips om flere dårlige unnskyldninger.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #12 Skrevet 26. mai 2011 Etter at jeg ble gravid mistet jeg nesten hele sex lysten.. jeg har altid hat et sundt forhold til sex å likt det, men graviditeten har fått men til å miste min gnist å lyst. dette har jeg forklart min mann å han forstår meg veldig godt, å sier bare " når hu little kommer ut får vi ta det igjen" men selvfølgeli vi prøve forskjellige stillinger osv for at det skal kunne nytes fra begge parter. men kan godt gå 1 uker mellom hver gang =)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #13 Skrevet 26. mai 2011 Må bare si at jeg synes synd i mannen din jeg... Må være helt forferdelig å måtte "mase" seg til nærhet og sex på den måten. Han skjønner nok at du kommer med unnskyldninger. Er ikke kjekt å føle seg avvist. Men den igjen så synes jeg synd på deg også.. Du kan jo ikke noe for at du ikke har lyst (?) og man skal ikke ha sex hvis man virkelig ikke vil. Er det noen grunn til at du ikke vil ha mere sex sammen med han? Kanskje det går an for dere å gå til samlivsterapaut for å ordne opp i sexlivet? Uansett, tilbake til spm..Så ser det ut til at du har brukt opp alle "unnskyldningene" jeg har brukt, bare at jeg rett og slett mener det når jeg sier det til samboern min. Det eneste tipset mitt til deg er og snakke med han. Kanskje dere kan finne ut av en løsning som går fint for dere begge to Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #14 Skrevet 26. mai 2011 Hvorfor ikke jobbe med lysten. er det grunner for at du ikke har lyst. Lei og synes kansje sex er en rutine som ikke er like gøy og spennende kansje? Vært der vi også, fant ut at vi måtte kommunisere bedre om sex og jobbe litt for å tenne hverandre. Når det kommer til sex så sitter kjernen for lyst mellom øra våre, ikke mellom bena. dette gjelder faktisk både menn og kvinner, selv om det ikke alltid virker sånn. Prøv ut nye ting, kan jo bli enige om at dere skal ha en kveld med kos og massasje, men at samleie skal dere ikke ha, uansett hvor lystne dere måtte bli.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #15 Skrevet 26. mai 2011 Har du ikke lyst - si at du ikke har lyst, da vet han hva problemet er og kan foreslå hva dere kan gjøre med det. Han får også anledning til å revurdere forholdet hvis du aldri har lyst på ham lenger. Hvis du trenger å finne på løgner som unnskyldinger, så er det et svik mot samboeren din.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #16 Skrevet 26. mai 2011 Nei. Mannen min er veldig på å prøve å gjøre det mer "spennende", men jeg merker at det ikke fenger meg i det hele tatt. Er ikke det at det byr meg så voldsomt imot heller, men jeg er rett og slett bare uinteressert og synes jeg har bedre ting å bruke tiden min på. Høres kjipt ut kanskje, men det er bare sånn det er. Hvor ofte vi gjør det? Sånn ca. 1 gang i måneden, tipper jeg. h.i.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #17 Skrevet 26. mai 2011 Stakkars mannen din, som nesten aldri får sex (12 ganger i løpet av ett år er LITE!!!), og enda får servert løgner om hvorfor det skjer. Fy!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #18 Skrevet 26. mai 2011 1-2 ganger i måneden er faktisk helt normalt for småbarnsforeldre. Antar at HI også hører til denne gruppen.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #19 Skrevet 26. mai 2011 Hehe. Her også har mannen større lyst enn meg. Men jeg får skikkelig lyst når jeg har mensen. Så i den uken maser jeg HVER dag:p For da vil han stort sett aldri. Og ja, han skjønner hintet. Om at det er veldig kjipt å bli mast på om sex. Men nå har vi sex oftere enn det dere har da.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #20 Skrevet 26. mai 2011 Hvis det er sånn at du ikke ønsker å ha sex med mannen din, må du rett og slett være ærlig og fortelle ham det sånn som det er. Så får han vurdere om det er et forhold han kan leve med. Unnskyldningene må du bare slutte med. Han gjennomskuer dem sannsynligvis, og det blir bare verre av at du bortforklarer det på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå